gyors bejelentkezés

 2009.03.02. 00:32

nah.. hát megvolt az első itteni bulim. érdekes volt, annyit mondanék. este már elég rossz idegállapotban voltam amiatt hogy egész nap a kalitkámban ültem, és kockultam.. úgyhogy este összeszedtem magam és felviharzottam a felettünk lévő fiúkhoz, a zöldekhez :) hogy micsinálnak este, és csinálhatom e én is azt. egész aranyosak voltak, úgyhogy gyorsba összekaptam magam és felmentem hozzájuk, mondták hogy a szomszéd lépcsőházban lakó csajokhoz mennek házibuliba. hát nekem már igazából mind1 volt, csak mehessek valahova és csinálhassak valamit.
az este úgy indult, ahogy majdnem mindig, 7 fiú meg én :D elkezdtünk inni, meg ők folytatták a csemegézést.. amit én megint kihagytam.
Ott volt Zoli a magyar fiú, egy ománi, két délafrikai, egy litván, egy holland (szigetes pulcsiban :D ) és egy akiről semmit nemtok, csak hogy fekete.
Próbáltam megjegyezni a neveiket, de sajnos nem ment, szóval megegyzetünk hogy mostantól 1,2,3-nak hívom őket.. :D nem értem ezeket miért nem hívják olyan egyszerű neveken mint sanyi, józsi, feri.. normális, emberi neveken..
A holland fiúval egész jól eldumáltunk, ugyanis kb ket órán át hajtotta, hogy budapest a legjobb város a földön és hogy magyarország egy nagy alkoholista állandóan részeg emberek halmaza :D ezen a ponton nem nagyon volt vita :D sztem simán lehetne ilyen ország imázs ember mert már komolyan én éreztem magam zavarba hogy vki ennyire fényezi kis hazánkat..
két kör volt, az egyik az orosz vodka.. a másik meg.. a játéknak nagyjából az a lényege, hogy a melletted balra ülö embernek kell mondani ivás előtt hogy cheers. ha elfelejted újra töltenek neked, ha megittad akkor te töltessz a következőnek. nem vmi bonyolult és nem is valami izgalmas játék, de olyan aggyal ami már ezeknek van.. és néha a kitöltött adagok sem segítenek a játékban :D sztem játszhattuk volna azt is hogy kitöltjük mindenkinek a piát aztán jól megisszuk.. de ezek már csak ilyen kis játékosan tudnak inni :D meg nem volt több, csak egy pohár. Annyit még elmondanék, hogy az orosz vodka ízre tök olyan, mint akármelyik másik vodka. de arról hogy hatásra nem olyan, később sikerült csak meggyőződnöm. végül átmentünk a csajokhoz, volt ott egy csomó ember, buliztunk és ennyi. ezen nincs mit ragozni.
az már viccesebb volt, hogy az egyik dél afrikai fiú visszakísért amikor elindultam aludni, és mindenáron szeretett volna bejönni, de én meg mindenáron szerettem volna ha nem jön be :D szóval elküldtem. na.. onnantól az éjszakánk úgy nézett ki, hogy ő ráfeküdt a csengőre, és nem akart tágítani az ajtónk elől. Sikeresen felkeltette Tomit meg Biát, boldog voltak. én úgy láttam rajtuk :D Tomi próbálta elhajtani, akkor el is ment egy időre de épp mire elaludtunk volna visszajött és elkezdte megint.. aztán valahol belefáradtam az egészbe és elaludtam, nemtudom ő meddig csengetett még :)
másnap reggel, szó szerint másnap volt, ami nem fordult elő velem már legalább.. még soha :D és itt jöttem rá, hogy én ebben az életben többet semmit nem iszok ami az oroszoktól jön.. mintha higítót ittam volna.. fájt a fejem egész nap, és kb minden izmom felmondta a szolgálatot. pedig tuti kóser pia volt, és nem is kevertem. (reknék fel képeket, de nem ismerem azt aki csinálta a képeket.. meg amúgy sem biztos hogy vállalható :p )

Ennek fényében a mai napom azzal telt hogy jobbról balra szenvedtem magam :D
Pedig.. nem keveset kéne tanulnom, most is épp azon vagyok. Gyakorlatilag elmondhatom, hogy egy vizsgaidőszakban nem tanultam ennyit mint most kéne egyik óráról a másikra.
Csak hogy egy gyenge példát mondja, 100 oldalt kéne angolul elolvasnom egy finance könyvből, és megoldani a hozzá tartozó példákat. a Példákat amúgy nem lehet megcsinálni olvasás nélkül, az olvasás meg ha szótározom sztem még egy hétig is eltartana mire normálisan elolvasom, értem, felfogom, neadjisten még meg is tanulom.. ha nem szótározom meg semmit nem érek vele.. úgyhogy most egy kicsit meg vagyok lőve.. és akkor még nem beszéltem a másik két tárgyról..
megyek is, sokat kell tanulnom, nagyon sokat :)
ti is inkább tanuljatok a sok sok bulizás helyett :p

Tot ziens.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr100974590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.03.02. 00:40:20

@maatyiii: ügyes vagy... kiváncsian várom mit szólsz hozzá, ha el is olvasod amit írtam :p

maatyiii 2009.03.02. 01:11:40

huh hát elolvastam csak 1et nem értek hgy te holvoltál mig a pasid nyomta a csengöt?:D csak nem a teraszon nézted a táj szépségeit?:D

kidddo 2009.03.02. 01:14:44

@maatyiii: ööö.. jaja, hajnalban egész máshogy csillog a hold fénye a szemközti panel házakon ;) köszi hogy kérded és látom figyelmesen olvastál, ha sikerült fenn akadni ilyen apró részleten ;)

rumors 2009.03.02. 09:54:52

te még sose voltál másnapos? :o
hülye mázlista. :D

kidddo 2009.03.02. 11:13:10

@rumors: nemtehetek róla, ilyennek születtem.. :p

norway_baby 2009.03.02. 12:41:42

Tényleg ne igyál soha többet orosz vodkát! ;)
Tapasztalatból mondom. :D:D:D

kidddo 2009.03.02. 18:34:52

@norway_baby: még jó hogy ezt csak ketten értjük ;)
süti beállítások módosítása