Mivel valamit írni kell mert sok a reklamáció, de az itteni dolgokról nem akarok írni.. ezért nesze nektek egy kis PaFe visszatekintő.. aki ott volt tudja mire gondolok... :)
Ha van igény akkor rakok fel képeket is, de nincs kedvem potyára méretre vágni a képeket.. elég volt bepakolni ennyi videót, és borítékolom rajtam kívül a kutya nem hallgatja meg majd őket :) DE, legalább én lefoglaltam magam, és el is szórakoztattam magam ezekkel :D 

És végezetül.. mindenkinek aki ott volt, és köszi nektek azt a pár napot, ROCK volt.. (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr641181422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rumors 2009.06.13. 13:26:36

PAFE (L)

nagyon jó kis koncertek voltak... már amire emlékszem. :D :D :D

és úgy az egész...nagyon ott volt...a szarcséplés, a hajnalban 3 fokban didergés, a majdnem véradás, az óriáspiknik, a dárenbézre dudorgás, a jégeső, a házmester, Gomba hastetkója, a jager sátor bal sarka, és még napestig sorolhatnám...a lényeg h nagyon nagyon jó volt, köszönöm mindenkinek aki ott volt. :)

ja és

MI VAN VELETEK? SEMMIIIII?,

kidddo 2009.06.13. 13:31:26

@rumors: én legszívesebben most visszamennék, bár lehet hogy most nem lenne olyan mókás egy üres erdőben egyedül sátorozni.. bár így legalább csökken a veszély hogy széttörök még több sátrat.. mindenesetre ha mégis vissza mennék, talk a jäger sátor bal sarkánál, aztán irány a NAGYSZÍNPAD! :)

rumors 2009.06.13. 13:36:28

@kidddo: meg így nem is lenne poén, hogy ilyen jó idő van. :D és nem szakad le ránk félóránként az ég. :D

de ha esetleg arra jársz
jager sátor bal sarkánál megtalálsz

oh és ez még rímelt is. :D:D:D

kidddo 2009.06.13. 13:44:38

"két portást kérek.. ja nem, házmestert"

"köcsög szarcsapodárok nem hagytak aludni"

"megyek szarni, jössz csépelni?!"

"ez a fesztivál szlogenje, mondjátok el mindenkinek"

"gyere fel és ülj meg te ÁLLAT"

"ezt most hogy érted?!?"
"tudod te!"
"az tegnap volt"

"itt ülök a hányásban egész nap"

"körbe dugtak minket a punkok"

"valaki összetörte a sátrad! megmondjam ki volt az?! na? TE!" :D

"BÜDÖÖÖÖÖÖÖS, BÜDÖÖÖÖÖÖS"

"Gomba, mivan veled? semmi? hogy van a csoda szarvas?! úgy nézel ki mint aki egész éjjel szart csépelt!"

"bazz.. én télleg szart csépeltem egész éjjel"


Soroljam még?!?!

Dave87 2009.06.13. 21:10:38

:):) Üdv néktek sorstársak! :P

Gondoltam én is tiszteletemet teszem itt :)

Egy kimaradt a felsorolásból:
Ha kinyitnád a szemed biztos látnám :D:D

Amúgy 2 dolog:
-mikor jössz?
-amit lent beszéltünk a lépcsőn még itthon és kitaláltad, na én meg be ;) értsd jól :D

Miattad iszom TE állat...! :D

csókollak

kidddo 2009.06.13. 23:46:00

@Dave87: ötödszöri olvasásra rájöttem.. tizedszer törlöm ki a reagálásom.. így most csak annyi, h miattad lassan télleg inni kezdek, te télleg egy állat vagy :D

észre veszed ha otthon leszek ne aggódj, mert mocskos részegen fogunk dárenbészre dudorogni! :)

(: lozynáih

kidddo 2009.06.17. 00:39:37

eszembe jutott még egy... :D :D :D

G: szted is gáz hogy tesi szakosok vagyunk? azok a lányok ott azt mondták hogy gáz!
B.G.A: de ti nem is vagytok tesi szakosok!
G: az most nem számííít! :D

rumors 2009.06.19. 17:14:33

ez jóóóó ez a legutolsó aranyköpés. :D:D:D

normálatlanok :D
süti beállítások módosítása