the end of nyuszitánc tour.. :)

 2009.04.17. 02:01

A rotterdami túráról hulla fáradtan haza érkezve, még nem ért véget a nap.. este ugyanis Saulius, a litván srác szülinapi zsúrja volt a Znál.
Erről a buliról azért akarok beszámolni, mert iszonyatosan jól éreztük magunkat.. bár nemtudom ezt hogy lehet érzékeltetni így.. de majd megpróbálom..

Amikor felmentünk először még mi is meg a többiek is nagyjából rottyon voltak.. úgyhogy mi is vissza jöttünk kicsit töltögetni az "időt" :)
mivel nagyon fáradtak voltunk, nem sok "időt" kellett töltenünk.
Az elején mikor felmentünk nem nagyon élveztük a dolgot, mivel bár én ismerem őket, de még én is csak próbálok beilleszkedni közéjük, nem beszélve Mayáról, aki most látta őket kb először. Úgyhogy mi képviseltük azokat az arcokat a buliban, akik bevonulnak egy sarokba, és ott elvannak maguknak.. aztán kezdett kicsit felpörögni a hangulatunk, miután megint volt szerencsénk az orosz vodkához, amit én továbbra is inkább higítónak definiálnék..
a jó szokáshoz híven, betámadtak minket a fekák megint. amúgy aranyosak a sárcok, de Maya, hasonlóan Zhez nagyon félt az egyiktől.. szegénynek olyan torz feje van, de amúgy meg ilyen bárány lelkű... kb látom ahogy ibolyát szed a réten.. volt egy másik is, aki nagyon ránk akadt.. levakarhatatlan volt. közben megérkeztek a lengyelek, köztük volt egy lány.. aki a bulinak azon tipikus karaktere aki csak mondja, mondja, mondja, irritáló hangon.. és mindig van egy hülye aki ül mellette és néha benyög neki annyit hogy "aha". de ő meg csak mondja mondja mondja és mondja tovább.. mondtam is Mayának, mire ő közölte hogy "az bmeg nem fullad ki sose, már én is figyeltem" majd megláttuk hogy észrevesz minket és megegyeztünk hogy húzzunk innen mert minnya észrevesz. annyi hasznuk legalább volt, hogy hoztak zubrovka-t, amit ugyebár én nagyon szeretek. bár hiba volt leállni velük inni, mert meg akart győzni róla hogy a zubrovkat (ami alapvetően vodka) narancslével inni, az egy lengyel nemzeti ital.. nekem meg nem volt szívem elkeseríteni hogy anyám az maximum a 14 évesek nemzeti itala, nem pedig egy-egy országé.. no mind1.
sikerült elmenekülni a csaj, meg a feka fickó elöl, épp az előszobában voltunk mikor egy kínai srác, akiket amúgy elneveztünk "józsefvárosi piacról valók"-nak, mivel a kínait megérthetik, szóval egy hatalmas szamuráj karddal a kezében bejött az ajtón és azt kiabálta, hogy "let's go crazyyyyyyyyyyy" (őrüljünk meg) én szolidan csak annyit jegyeztem meg hogy az valóban crazy lesz ha ez itt lemészárol mindenkit, mikor Z bejött az ajtón és mondta hogy "let's dance" (táncoljunk) mire Maya megszólalt hogy "ez nem tánc lesz"
A storyhoz hozzá tartozik, hogy Zval van egy ilyen "poénunk" amit már korábban talán vázoltam itt, hogy ha vki megkérdezi hogy "ez mi?" a másik mondja rá, hogy "tánc, ez nem tánc volt" tudom kicsit nehéz elképzelni... de ezt a posztot már csak azért is akartam megírni, hogy Maya is meg én is átélhessük újra a kellemes emlékeket... szóval bocsi mindenkitől... :)
A másik nagy kedvenc a héten a következő volt.. szintén Z-tól.. ilyen jó fej lenne ez a fiú?! nem hiszem, inkább nekünk sz*r a humorunk.. :)
szóval ha Zval tv-t nézünk, vagy pl az utcán megyünk, és meglát valakit, random szerűen megkérdezi hogy "Ez ki?!" én ezen mindig kidőlök a nevetéstől, mivel olyan komolysággal tudja kérdezni, mintha valóban elhinné hogy én tudni fogom hogy kiaz a tök idegen ember aki szembe jött velünk az utcán.. Volt is ezzel egy story.. mikor ketten a konyhában beszélgettünk, bejött Z és Maya megkérdezte hogy "ezki?!" ami tekintve az elmúlt napokat, amikor 78568757899867* mondtuk el ezt a mondatot, én ezt csúcspontnak nyilvánítottam.

A kommunikáció itt amúgy is nagyon le van redukálva.. ezt Mayának is megtanítottam.. abból boldogan el lehet velük lenni ha az ember tudja a következőeket:
- Come on, maaaaan.. (ezt mindenre lehet válaszként mondani, és mindenki röhög majd rajta egyet.. :D )
- Fuck you! válasz: You fuck! (ez is remekül funcionál minden szituációban)
- illetve az állandó kérdés: Weed? válasz: Yes/No! (nézzétek meg a szótárban mint jelent ;) )

szóval eme primitív kis szókinccsel már jó vagy náluk .. :)

A buli folytatásaként sikerült egy nagyon kedves "józsefvárosi piacról való" lánnyal megismerkedni, aki 50* elmondta hogy nagyon be van rúgva, meg hogy neki minden minden minden európai ember totál egyforma. mondja ezt nekünk, Mayának aki szőkés, meg nekem aki barna.. semmi hasonlóság nincs bennünk... képzelje el, mit érzünk mi..
később elment, majd visszajött és újra elmondta az egész európai storyját.. ebből gonddolom, hogy neki tényleg egyformák vagyunk. :D sztem azt hitte már valaki mással beszélget..
de ami még ennél is viccesebb.. van egy srác akivel szokott néha kavargászni, meg volt ott egy másik, kettejükben annyi a közös, hogy mindketten szőkésbarnák. később a lány mondta is hogy neki ez a kettő is milyen egyforma.. és összekeveredett a másik sráccal, nem azzal akivel szokott. sztem ez is annak tudható be, hogy minden európai egyforma szerinte...

volt még néhány nagyon mókás dolog.. de sajnos időközben rájöttem, hogy ezt itt érzékeltetni lehetetlenség lenne :(
képet csatolni sem tudok, mivel olyan képek készültek rólunk ami enyhe kifejezéssel élve is VÁLLALHATATLAN.

Elég vicces látványt nyújthattunk, mivel a sarokban sutyorgásból egyszercsak már a földön fetrengésnél tarottunk. és akkor már nem is bírtunk leállni.. lenne még olyan sokminden amit mesélhetnék.. de talán majd inkább személyesen..

és végezetül íme a fényképekből készült videó, amit nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon köszönök rumorsnak! a feltöltési segédlet meg a kis nonci meg vmcs érdeme. szal én igazából nem csináltam semmit :D



Ja és még valami, amit nagyon megtanultam ebben az egy hétben Mayától... 7*3 márpedig 35.. tökmind1 hol, miért és milyen körülmények között számolja az ember.. az bizony 35. ;) <3

KÍSZ VÍGE! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr821070009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.04.17. 02:11:23

Annyira, annyira.... ELSŐ! :)
LOL
utsó kép nagyon jó a videóból, sőt tetszik !
holnap megyünk haza JUHÉÉÉÉ!
lol
Z

kidddo 2009.04.17. 02:12:28

@zÉ: igen igen igen... megyünk hazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

rumors 2009.04.17. 09:09:40

Kitti, ha hazajössz, mindenképpen adok majd neked néhány "Hogyan készítsünk képekből videót a Picasa programmal, zenei aláfestéssel, anélkül, hogy idegroncsokká válnánk közben" órát. ;)

Amúgy szívesen. :) Bár miattad megintcsak nem tudtam rendesen kialudni magam. :P de látván, hogy ez neked milyen sokat jelent, megérte. :D

na cuppppppppppp

kidddo 2009.04.17. 09:27:06

@rumors: miattam?! ott partyztál a zpben, rossz vagy! különben is, ha előtte kialudtad volna magad, akkor most nem lenne "megintcsak"
amúgy meg nem az én hibám volt, láttad a print screent, az a program utált engem.... :'(
na de fő hogy most már kész van :) többé nem akarom látni azt a programot.. :@ pfúúú de felhúzott...
viszont most már semmi nem ronthatja el a kedvem.. 24 óra múlva ilyenkor már sokkal jobb lesz :)

rumors 2009.04.17. 09:33:31

@kidddo: jó, de én már éjfél előtt visszamentem a koliba, gondolván hogy most már végre alszok egy normálisat, aztán fél2-ig a te videóddal szenvedtem. :D :P mert én olyan jófej vagyok 'heppy'

Előtte meg nem tudtam kialudni magam, mert szerda este meg Mori2-ben voltam. *-) aztán másnap meg egész nap meló. :P

ja és nem vagyok rossz, kikérem magamnak. :P

Na jó utat neked/nektek majd holnapra!

cuppás

kidddo 2009.04.17. 09:43:38

@rumors: mori 2?! hja.. aki éjjel legény.. :) én pl ma valamely megmagyarázhatatlan okból kifolyólag 6:20ig hupákoltam, és 9:20kor már fenn voltam.. de hogy miért?!?! nem értem..
na, még egyszer köszi!!!

ajutta 2009.04.17. 13:36:37

csini...
te kitti.. én lehet h hülye vagyk, sőt tuti, de mit mentél el venni??? :O
ha hazamentek.. csináljatok valamit a HKval.. számvitel számvitel számvitel

legFerles 2009.04.17. 14:46:18

gyere haza kitticica áááá megőrültem :D

szép a videó:)

Ja és tegnap másodszorra igérte meg nao, hogy előkeriti az egyetlen közös képünket:D

kidddo 2009.04.17. 16:59:39

@ajutta: mikor mit mentem el venni?! :) ezt én sem értem már

@legFerles: megyek, megyek, megyek máááááááááár... épp a cuccom pakolom :)

@Nao: miért épp április 30? a névnapom miatt?! :)

norway_baby 2009.04.17. 17:33:21

Töltögettétek az időt, mi? :D Meg a másik, hogy Józsibácsi beszűkült a szókinncse? - Be a F*szt. :D Tényleg mély, és komoly beszélgetések folyhatnak. :D A videó tetszik!

kidddo 2009.04.17. 17:36:16

@norway_baby: most mit mondjak?! berúgtunk mint állat.. :D úrihölgy így nem beszél :D

ajutta 2009.04.17. 18:17:06

@kidddo: ezt sem értem.. ki az urihölgy??? :O :P

kidddo 2009.04.17. 18:55:59

@ajutta: nincs neked saját blogod ahol kötekedhetsz?! :D:D

MaYa 2009.04.17. 20:00:03

Hát...ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy *********************************...

MaYa 2009.04.17. 20:01:50

Ja és Zé, ha mi rajta vagyunk az csak jó lehet;)

kidddo 2009.04.17. 20:51:39

@MaYa: ez most vajon jó vagy rossz lehet?! *-) (-> ez egy gondolkodós smile ha vki nem tudná..)

ajutta 2009.04.18. 16:40:43

@kidddo: de.. de ott csak magammal tudnék kötekeni:'(

kidddo 2009.04.18. 17:57:19

@ajutta: akkor egye fene kötekedj itt, megengedem..
süti beállítások módosítása