Nah hát élek ám,  minden rendben, csak nem nagyon volt mit írni mostanában..
Amióta visszajöttem mondjuk történt elég sok minden, csak nem találtam elég érdekesnek, hogy bárkit ezzel untassak..

Kezdjük onnan, hogy mikor elindultunk a koliból a reptérre -american boyyal, aki épp az amerikai álmot álmodta békésen, így sikerült megint majdnem lekésni a repülőt, ezért mégegyszer is köszi ;) - a villamoson már reggel 7kor olyan fesztivál volt. Ült az ablaknál egy familiárisan hiperpigmentált (milyen jó szó :D ) srác, aki még tetézte is a szituációt azzal, hogy a másik térfélen játszot (értsd bu*i :D) békésen utazott a villamoson, igazából senkinek nem szólt, senkire rá nem nézett.. de az egyik bőrfejű utas már ezt sem bírta feldolgozni, egyszercsak elkezdett vele üvölteni, hogy te mocskos b***, teeee... nézzél kifele az ablakon mert mindjárt elhányom magam tőled :D (nem mintha eddig nem ezt tette volna :D ) mindenki csak pislogott, hogy mibaja az embernek.. majd felszólította a másikat, hogy szálljanak le, és intézzék el. elég vicces szituáció volt. aztán egy megállón át hallgattuk ahogy szavakkal legyilkolják egymást.. én meg végig arra gondoltam, hogy nagyszerű.. itt így zajlik az élet én meg vissza kell hogy jöjjek unalom landbe.. de nem volt választási lehetőség..

A reptéren legnagyobb meglepetésemre ott volt Zoli, Bia tesója, és közölte velem, hogy jön vissza velem.. volt meglepetés mit ne mondjak.. Biáék adtak neki kulcsot, és egy barátnőjével itt töltött néhány napot..
Igazából kicsit még örültem is, hogy lesz kivel hülyülni.
Este buli volt Znál, mert szülinapja volt. A buli iszonyatosan jó volt.. de sajna erről bővebben nem tudok nyilatkozni.

Amit talán még érdemes megemlíteni, hogy megvolt a negyed év utolsó vizsgája. Finance, egész jól szerepeltünk, 7-est kaptunk. (3as és 4es közti osztályzat)
Elkezdődött az új negyedév, ugyanannyi órám van mint volt, egy új tanár, két régi. igazából ezen a téren sem történtek frenetikus izgalmak..

Mostanában leginkább arra várok, hogy Z letudja az otthoni suli kötelezettségeit (szakdoga meg ilyenek) és akkor több időnk lesz ezt azt csinálni. Igaz a héten egyszer voltunk a városban.. mindenkinek tényleg tiszta szívből melegen ajánlom, hogy ne próbáljon meg ittas állapotban haza biciklizni.. nem jó.. ;) :D 

Na mára tényleg csak ennyi. Elnézést minden lelkes olvasótól, de mostanában tényleg csak ezek mennek.. meg a bárány felhők..
puszi
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr281112955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láázlo 2009.05.10. 22:32:24

mondtam már, hogy nem az én hibám volt :'(

kidddo 2009.05.10. 23:11:28

@AmericanBoy: jójó.. tudjuk tudjuk.. ;)

legFerles 2009.05.11. 15:03:32

engem egyszer egy részeg fiú felültetett a bicikli vázára, és ő tekert be a városba...hát nem mondom, örültem h túléltem :D

kidddo 2009.05.11. 15:53:03

@legFerles: juj legFerles.. ne itt vázold már perverz sexuális szokásaidat :D

legFerles 2009.05.11. 23:17:31

@kidddo: eddig nem gondoltam semmi perverze, de most hogy céloztál rá, már megyek is ki a bringáért az udvarra:D belecsapok a közepébe jupcí;)

kidddo 2009.05.12. 00:39:48

@legFerles: jaj hát szted én miért bringázok folyton?! gondolkodj már könyörgöm :D

legFerles 2009.05.12. 10:02:09

@kidddo: mert jó dolog sportolni? OO
süti beállítások módosítása