Rotterdam

 2009.04.11. 22:00

Bevallom most kicsit meg vagyok lőve ezzel a poszttal, mert már eltelt egy hét.. és gyakorlatilag semmi nem jut eszembe abból amik aznap történtek és amit érdemes lenne leírni. szóval előre is elnézést mindenkitől, ha ez a poszt értékelhetetlen lesz :D 

Jó szokáshoz híven, Rotterdamba is hulla fáradtan indultunk el. Amikor megérkeztünk nagyon rossz volt az időjárás Rotterdamban, kicsit szemerkélt az eső, de főleg fújt a szél. Megintcsak keveset tudtunk arról, hogy mi merre van, úgyhogy kezünkben azzal a hülye holland útikönyvvel elindultunk hát előre, a kikötőbe az Erasmus hídon át. Maya kitalálta hogy ő már bizony látni akarja a tengert innen, mint később, mikor jobban megnéztünk egy térképet, elég nagyot kellett volna sétálni hogy lássuk a tengert..
A nap nagy tanulsága az volt, hogy Maya nem tud fotózni. A nap nagy részét azzal töltöttük, hogy én csináltam Mayáról egy képet valahol, a következő fél órában próbáltunk hasonló képet készíteni rólam.. nem ment.. a végén már beállítottam Mayát pózba, hogy neki csak a gombot kelljen lenyomni.. néha ez sem volt olyan egyszerű, mert beremegett a keze.. komolyan borzalom :) sebaj.. ő is írhatna egy "kitti és a tájékozódás térképpel vagy anélkül" című bejegyzést..
A városnak elég furcsa képe van.. van pár "felhőkarcoló" mellette meg ezer éves hajók a kikőtőben. Állítólag a városban van valahol egy hatalmas sült krumpli szobor, azt nem találtuk meg, viszont találtunk óóóóóóóriás törpét.























Mindig tudtam hogy alacsony vagyok.. de hogy egy törpe ennyivel nagyobb legyen nálam.. de legalább a kép előnyös, alig látszom rajta :D 














Ez olyan vagy valami, vagy megy valahova dolog.. valami bebábozódott a csatorna partján.. remélem nem lepik el óriás pillangók a földet hamarosan :)














Mert a hülye magyar turista micsinál?! micsinál?! a szemetes kukával fényképezkedik.. :)
























na, ez az Erasmus híd, meg az erasmusos kisdiák.


a hídon olyan nagyon fújt a szél.. majd megfagytunk..

























Én mondtam hogy fújt..
Nem hiszem egyébként, hogy a világegyetemben készült még két ilyen béna kép... :)

Itt volt egy vicces story.. bár lehet hogy csak mi voltunk képesek ezen napokig röhögni..
Mivel hideg volt, Maya feltette a sapkáját, aztán mikor leértünk a hídról közölte hogy "pfu úgy paráztam a hídon hogy lefújja a fejemről a sapkát a szél.." én meg ránéztem és láttam hogy nincs is rajta sapka.. időközben levette, de én ezt nem vettem észre. én meg mikor ránéztem, kissé "kétségbe estem" hogy vajon hogy közöljem hogy a félelme nem volt alaptalan, és a szél tényleg lefújta a fejéről a sapkát.. így végül csak annyit mondtam hogy "ööö, maya, rajtad nincs is sapka".. aztán ezen nevettünk még két napig.. jólvanna.. én itt ingerszegény környezetben vagyok.. nekem már minden vicces :)

lépjünk tovább ezután az érdektelen story után inkább néhány képre..













Ez egy hajózási múzeumban készült, ami szabadtéri, lévén hoy a hajók a vizen vannak a mai napig. Maya kisebbfajta extázisba került.. és végig sikítozta a kikötőt, hogy hajóó nézd hajóó. aranyos volt.

Ezen a részen található egy érdekes épület is:













Az épület érdekessége hogy a lakások elforgatott kockákból vannak. próbáltunk belesegetni az ablakon, amennyire oda láttunk, nem igazán sikerült rájönni, hogy hogyan is lehetséges az élet egy ilyen lakásban, mindenesetre érdekes. (jobb hátsó sarok, sárga kockák, ha vki nem látná egyértelműen) A képen láthatóak a múzeumi hajók is.


Korábban érkezett egy kérdés a kommentekben, hogy van e barka hollandiában.. nos, erre a kérdésre is találtunk választ Rotterdamban.













Nos, kedves D.O.M.I.N.O., kérdésedre a válasz, igen, található barka hollandiában, igaz hogy a kukában, de ez nem volt feltétel.. úgyhogy mi lefényképeztük neked.. érzed hogy gondoltunk rád.. :) :) :)















Úgy látszik van azé ezeknek a hollandusoknak humoruk.. ezt a járdán, egy tábla tövébe ragasztva találtuk. LOL















A látvány amiről korábban már beszéltem.. régi hajók a kikötben, körülötte meg felhőkarcolók.. érdekes látvány volt, az biztos.

A túra végén sikerült egy a múzeum részeként belül teljesen élethűre berendezett hajóba bemenni, nemcsak bábuk, és kellékek voltak életszerűek, de még hangokkal is fokozták az élményt.













Természetesen a fürdőszobában készült kép lett a legjobb.. :P


egy kedves bácsi végre készített rólunk egy képet, ami sztem az egyetlen közös képet ami készült rólunk..













Kár, hogy hülyén nézünk ki rajta. :)


Végezetül némi cukiság.. muszáj felraknom ezt a képet, ha már fél Rotterdam hülyének nézett minkett hogy egy virágágyásban fetrengünk, és röhögünk..



























Egyéb izgalommal most nem szolgálhatok.. nem vagyok most valami közlékeny állapotban :) de talán hnap.. még mindig van egy-két esemény a "Nyuszitánc Tour"-ból.. ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr411060109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legFerles 2009.04.11. 22:30:36

jujjjj a törpés kép nagyon durva!!!!! Hát összevissza asszociáltam róla, de erről nem beszélnék :)
A szemetes kép is nagyon jó, ha nem mondod miaz, fel sem tűnik ;)
Amik rólad készültek fotók, azokon már te állítottad be a helyes pózba Mayát? :D

kidddo 2009.04.11. 22:35:57

@legFerles: volt amikor igen.. de a végére már egész ügyes lett :P nem úgy mint én a térképpel :)

legFerles 2009.04.11. 22:36:55

Sztem mindenki képes fejlődésre, szal ne add fel, és ne kiabáld el;)

norway_baby 2009.04.11. 23:04:22

Alig vettelek észre a törpétől... :D

kidddo 2009.04.11. 23:59:03

@norway_baby: jójó, porba fingó vagyok. és?

rumors 2009.04.13. 17:56:09

Kitti én se vettem észre a törpés képen, de ez nem a méretéből fakad, hanem abból, hogy terepszínű ruhát visel. :P És beleolvad a háttérbe. :D

Amúgy rá kell hogy jöjjek, hogy Hollandia tele van színes, fura alakú dolgokkal... *-)

kidddo 2009.04.13. 17:57:34

@rumors: ugye?! sztem is van itt egy csomó színes izé.. és még nem láttál mindent ;)

rumors 2009.04.13. 18:03:38

@kidddo: ezesetben várom a folytatást ;)

MaYa 2009.04.14. 14:12:14

Te most elhatároztad, hogy porig alázol?:D Nem szép dolog ám ez...De örülj, mert már csak 4...;)
Ve csi mi olá, ve tid mi olá!Kísz!Víge!

kidddo 2009.04.14. 15:51:15

@MaYa: can i have a ticket please to eindhoven? FOR TOMORROW! :)
vagy azt is mondhatnám hogy:
Is your mother really russian?
really? yes! :D:D:D:D:D:D

alig várom, alig várom! szombat, 4óra, várj a koli előtt piával lesz tánc is.. :D KÖSZI!
KÍSZ VÍGE!!

MaYa 2009.04.15. 15:36:24

Vigyázz mit kívánsz...:DMég a végén tényleg tánc lesz:D

kidddo 2009.04.15. 16:20:41

@MaYa: akarom akarok akarom! lets go crazy :D de csak ha van szamuráj kard :D
süti beállítások módosítása