Na, hát ez is megvolt mégsincs este.. volt két vizsgám a héten. több kevesebb sikerrel..
az egyik strategy developement volt, amibol egy amerikai luxus fagyi gyártó cégről, a Ben&Jerryről kell majd egy business plant csinálni, aminek az első részét most kellett leadni. egy csomót dolgoztunk Zval rajta, és az elején két kezdeti verziót még be is hozott a tanár hogy na, ilyet kell csinálni, ez nagyon jó, csak így tovább.. elmondta hogy miket tegyünk hozzá, mit javítsunk ki, mi meg is csináltuk.. annyira vártuk már hogy na, hányas lesz stb..

itt közbe vetném, hogy itt 10 jegyes az értékelési rendszer, 5,5-t kell elérni hogy meglegyen a "kettes".

bementünk, szóbeli vizsga volt, ahol kellett egy prezentációt előadni és megvitatni az egészet a tanárral. ebből a háromból áll össze a jegy. valamint egy másik tárgy -finance- vizsga jegyéből együttesen lesz majd egy nagy jegy, és az alapján kapunk kreditet. nemtom ezt mennyire írtam hülyén :)

lényeg, hogy bementünk, a tanár a kezünkbe nyomta a business proposol-unkat, amit mostanra kellett megcsinálni, az elején ott csillogott villogott hogy "5,5".. leesett az állunk, azt hittük olyan jó lett hogy koosh (tanár) maga alá piszkít majd.. hát lehet piszkított is, de nem a gyönyörtől.. az tuti..
eléggé csalódottak voltunk.. főleg mert két hónapig hajtja hogy mekkora király amit csinálunk, aztán meg a végén kapunk egy éppen kettest? érdekes.. 
a tanárról amúgy annyit elmondok, hogy TÖKMINDEGY hogy mit kérdezel tőle, mindenre azt mondja hogy "good question, excellent question" majd elélvez úgy örül a kérdésnek, és ezzel le is van tudva a válasz.. mondja hogy "böt náó" aztán megy tovább amerre épp gondolja.. még nem volt kérdés amit megválaszolt volna.. a how are you-ra is azt mondja hogy good question. (bocs az angol miatt.. most ilyen kedvem van.. )
előadtuk a prezit, ott megint majdnem beélvezett, úgy bólogatott majd leesett a feje.. persze ugyanazt prezentáltuk amit amúgy egy 5,5-tel tüntetett ki.. aztán a discuass  nagyjából annyiból állt, hogy ő magyarázott és mi bólogattunk.. végül kiegyeztünk egy hatosban.. nagy királyság.. legalább túl vagyok rajta.. a többi nem érdekel..

a másik vizsga supply chain management, az már nem volt olyan kellemes élmény.. bár a többiek szerint ez fika volt.. én igazából nem nagyon tudtam mit írjak.. nem fekszik nekem ez a tárgy. behozott a buning (tanár, akiről annyit mondanék, hogy sztem minimum zugivó.. vagy ha nem az, akkor nagyon hasonlít rá.. )
szal buning behozta a vizsga lapokat.. potom vagy 40 oldal volt.. 15 kérdés. a lényeg hogy vannak mindig esettanulmányok, különböző cégekről, és utána kérdések.. hát én csak pörgettem forgattam.. írogattam.. majd meglátjuk, sztem tuti nem lesz meg.. nem hinném hogy megütöttem a szintet :) de nem is különösebben érdekel most ez..
az egyetlen dolog ami érdekel, hogy szombaton megyek végre haza.. alig várom..

itt egyébként ezerre tombol a tavasz, vagy lehet hogy már inkább a nyár.. 24 fokok vannak napközben, nagyon élvezem.. bár a tevékenységek száma, amit lehet művelni mostanában eléggé lecsökkent.. vagyis inkább a potenciális jelöltek.. akivel lehet. sokan hazamentek már, végleg, aki meg itt van, mindenki vizsgázik, fáradt, nyűgös, sok dolga van.. úgyhogy über unatkozásban vagyok..
mára ennyi, kommenteljetek, azzal elfoglalom magam :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr591067745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.04.15. 23:50:02

Itt is tombol a tavasz a maga 15 fokával... Mi tartjuk magunkat a jó öreg szokáshoz, hogy nem tanulunk semmit, és mégis kihozunk belőle valamit. :D

ajutta 2009.04.16. 12:08:52

spanyolknál is 10es a legjobb..:) Tibi! nálatok?? nekem a németem 2,3as lett:) ez pont négyes még:P:P

kidddo 2009.04.16. 13:27:59

@ajutta: mé nálatok hogy van?! nekem ebből hogy 2,3 = 4 nem jött le teljesen! írd már le, érdekel!

rumors 2009.04.16. 15:00:09

igen, ezt én se teljesen értem, hogy a 2,3-ból hogy lett 4-es, én is kíváncsian várom a magyarázatot. :)

amúgy lehet dejavu-m van, de mintha ezt a mindenre "good question" a válasz dolgot mintha már olvastam volna korábban. :D De lehet, hogy csak álmodtam. :D

kidddo 2009.04.16. 15:05:32

@rumors: lehet.. ez a probléma egész félévben fenn állt.. de ez esetben én kérek elnézést az ismétlésért. vaagy.. lehet hogy csak azt tesztelem, figyel e vki :D

rumors 2009.04.16. 15:13:34

@kidddo: na látod, én figyelek!! :D inkább írj le valamit 2x, mint 1x se ;)

gondolom már számolod a hazaindulásig hátralévő órákat/perceket. :) ja és ne punnyadj! azt írod, hogy tombol a tavasz, én a helyedben nem bírnék a seggemen megmaradni, és mászkálnék mindenfelé. :)

kidddo 2009.04.16. 15:43:52

@rumors: na.. jóvan akkor majd kijössz ide két hónapra, aztán megkérdem hogy mizu, ok?! :)

ajutta 2009.04.16. 19:43:05

1 és 1,3 az 5ös, 1,6;2;2,3 a négyes 2,6;3;3,3 a hármas 3,6;4;4,3 a kettes.. asszem így van...

kidddo 2009.04.16. 20:34:43

@ajutta: micsoda hülyeség ez.. ezeknek miért nem jó hogy 1-2-3-4-5 aztán kész.. :D mit kell itt variálni, nem is értem :)

ajutta 2009.04.16. 22:26:56

@kidddo: és a hollandoknak miért jó a 10es??:) ez túl vicces:D

kidddo 2009.04.17. 00:01:26

@ajutta: én nem mondtam egy szóval sem hogy a hollandoknak jó..
süti beállítások módosítása