Agyhalál... agyhalál...

 2009.05.12. 22:49

AGYHALÁL, AGYHALÁL.. na most jött el az a pillanat, h nem bírom tovább.. kész.. off.. rotty.. én nemtom mibajom, de kész off.. megőrülök. nem bírom ezt a szanatórium hangulatot tovább.. kész, KO. igazából már komolyan olyan ingerszegény ez a környzet, h lassan ott tartok hogy felmegy a vérnyomásom, ha idereplük egy madár a ház elé..
mind1, nem akarok nyavajogni.. mert állítólag nekem nagyon jó.. csak most depi hangulat van.. :)
Meg bár hiányzik mindenki, de a fő probláma most nem ez.. igazából mivel most voltam otthon, még azért elég frissek az emlékek, szóval ilyen téren elvagyok, csak ez az unalom..
a nap fénypontja hogy minden este biciklizem két órát. meg csodálkozom rajta hogy itt még tízkor van szürkület.. olyan mintha állandó idő eltolódásom lenne. elég zavaró tud lenni, hogy benned az van hogy van kb este hat óra, közben meg 9.. ráádásul van hogy este fél9kor még tűz a nap.. nem is értem.. és még egy szenzációs infó.. 21:13kor kapcsolnak közvilágítást.. na mennyire unatkozom?! :D
najóvan, mára sztem ennyi elég volt belőlem, legalábbis nekem elegem van magamból.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr361118238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rumors 2009.05.13. 17:08:35

ha ennyire unatkozol, felajánlom neked szívesen, hogy kezd el tanulni az államvizsga tételeket, és menj be helyettem :D köszcsii :D

Láázlo 2009.05.13. 17:28:12

nézd a wtso.net -et akkor, tudod ez a simpsonos onlány néző... vagy cs-zhetnél is, vagy pl vehetnél egy kiló spagettitésztát, és csinálj belőle hidat, de akár rágót is rághatsz, és beállíthatod a legtöbb rágó egymásraragasztásának világrekordját, de akár aludhatsz is, vagy esetleg ültess virágokat, vagy légy műfordító, de esetleg takaríthatsz is, vagy ha úgy van akkor piszkáld az orrod... annyi minden van amit lehet csinálni :)

kidddo 2009.05.13. 18:43:49

@Láázlo: ezeken mind túlvagyok már ;)

kidddo 2009.05.13. 18:44:38

@Láázlo: amúgy mivan.. szégyellted a korábbi neved?! :D

Láázlo 2009.05.13. 19:17:51

@kidddo: igen (szomorú és összetört smile)

Láázlo 2009.05.13. 19:19:25

www.hotdog.hu/video/video.hot?v_id=124266
egy ilyen állat ma már minden háztartás nélkülözhetetlen eleme kellene, hogy legyen...

kidddo 2009.05.13. 21:11:50

@Láázlo: hát nekem ilyen KELL :D

Purcsina 2009.05.21. 13:44:57

Hello

Annyit fűznék a blogodhoz,látom nagyon érdeklődsz a "nagy ablakok" iránt:D tudod miért vannak olyan nagy ablakok hollandba és főleg miért nincsen függöny?:)

Láázlo 2009.05.21. 16:44:01

@Purcsina: engem is érdekel, mond el lécci!

ajutta 2009.05.24. 11:50:30

@Purcsina: engem is érdekel.. németben is ezért van ez így?:)

purcsina 2009.05.26. 02:52:56

szal..azért van nagy ablak és nincs függöny,régen mikor elmentek matrozkodni a férfiak és az asszonyok otthon maradtak,szabadon be lehetet nézni az ablakon hogy lássa mindenki az asszony nem rosszalkdik otthon más férfival :)és ez a hagyomány azota tart,meg persze régi épületeknél:)

kidddo 2009.05.26. 11:40:26

@purcsina: érdekes :) én azt hallottam azért, mert a hollandok úgy élnek, hogy nem szégyellnek semmit, és nem tartják jónak ha vmit titokban csinálnak. (pl a vörös lámpás negyed, úgyis tudja mindenki mi zajlik ott, akkor minek titkolni)
de mindkettő reális sztem.
süti beállítások módosítása