The Home is where the Heart is..

 2009.05.02. 20:56

Nah.. hát letelt a vakáció, visszatértem Hollandiába.
Furcsa hogy mikor visszajöttem, kb ugyanannyira itthon éreztem magam mint Pesten vagy Győrben. hihetetlen hogy az ember mennyire meg tudja szokni az aktuális helyzetet, tökmind1 szereti e vagy sem...
Köszönöm az elmúlt két hetet mindenkinek, a portás bácsiknak akik beengedtek a koliba, a kedves kollégistáknak akik ágyat vagy matracot kölcsönöztek, köszönöm annak aki kiteregette a ruháimat :D aki megosztotta velem az összes diszkriminatív viccét, aki hajnalig videót vágott, hogy legyen kivel ébren lenni.. aki kiabálta velem hogy bmf kgk sálálálálá.. aki ugrált a sárga szöcskén, aki bulizott velem reggelig, aki eljött velem koncertre, meg aki felhívott, hogy végig tudjak hallgatni egy fél quimby koncertet, és krisztiánnak hogy zenélt a zpben. annak aki hozott nekem sört a boltból aki rábeszélt hogy 10 perc alatt nem éghetek le :D :D aki szánt rám akár öt percet is, aki elaludt reggel hátha lekésem a repülőt.. és most nem folytatom, mert nagyon széjjel vagyok, amint az látható a bejegyzésemen is  :D 

sziasztok
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr421099379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láázlo 2009.05.03. 21:57:52

az elalvást kikérem magamnak... nem az én hibám volt... hanem a társadalomé, hogy ilyen korán is indulnak repülők...

kidddo 2009.05.03. 22:50:20

@AmericanBoy: jaja, meg a samsung gyáré.. ez egy konspiráció összeesküvés embertelenség lehet..

Steve01 2009.05.04. 15:14:11

Nem tehettem mást, hivatalos szállásengedélyed volt...
Ahogy mondod, a sárgák keze van a dologban.:)

kidddo 2009.05.04. 15:27:46

@Steve01: mert amúgy nem engedtél volna be?! hát nagyszerű.. így kell ezt is megtudnom... :'(

Jánosss 2009.05.05. 16:35:41

De jó is volt látni téged egy picikét!
Jöhetnél gyakrabban is!

kidddo 2009.05.05. 16:51:37

@Jánosss: ééééééédes... :) hát még nekem milyen jó volt látni titeket! már alig várom hogy következőleg mennyek! :)
köszönöm a kommentet, meg hogy felhívtál :)
meg úgy általában mindent! :) úgyis tudod mire gondolok!
puszi neked is meg A-nak is!! :)

kidddo 2009.05.05. 16:54:34

@Jánosss: jah... és örülök hogy eszedbe jutott a jelszó :D

Jánosss 2009.05.06. 07:42:51

@kidddo: Nem jutott eszembe, csak kértem egy másikat:)

kidddo 2009.05.06. 10:35:49

@Jánosss: akkor az almás jelszavadat el ne felejtsd.. nem volt könnyű az elsőt sem megszerezni :) ;)

rumors 2009.05.06. 10:38:00

már msn-en is említettem, de mivel megkaptam reklamációként, hogy passzív vagyok kommentelésben, így hát tessék. :D

Hát az egyik eddigi legrövidebb bejegyzésed, de nekem a legjobban tetszők között van. Rövid, de valahogy mégis minden benne van. Teccikes. :)

Ja és még azóta is röhögök a tegnapi éberségemen, amikor odalent a portán este találkoztam Juttával (azt még most hozzáteszem, hogy nem tudtam róla, hogy itthon van), de úgy reflexből köszöntem neki, nem is tűnt fel hogy valami nem stimmel. Aztán kint az udvaron kapcsoltam, hogy hé, neked nem No.-ban kéne lenned? :D
lolll... azért jó gyors a reakcióidőm, mi? :D

Na szóval Kitti, várunk haza ismételten, addig is kitartást neked ;)

cuppantáááás

BMF-KGK, sálálálálá

kidddo 2009.05.06. 11:13:48

@rumors: hallod.. kell is kitartás komolyan mondom... és most nem arra gondolok, h sokat unatkozom, meg nem arra hogy nincs mit csinálni.. meg nem a sulira.. és nem arra hogy hiányoztok (bár az is szar) hanem.. ebből remelem leszűrted h mibajom...

rumors 2009.05.06. 11:18:18

@kidddo: jaja...

de fel a fejjel! nemsokára jössz vissza, és partyztok egy jót a fesztiválon. ;)

már alig kell párat aludni. :D

kidddo 2009.05.06. 11:56:16

@rumors: ha valahova beszarnak akkor ott büdös lesz.. :S

rumors 2009.05.06. 12:04:12

@kidddo: milyen találó hasonlat :D

www.youtube.com/watch?v=fWtwKHeDzC4&feature=related

küldeném neked ezt a számot, és fogadd meg a refrénjét ;)

puszcsiiiii

kidddo 2009.05.06. 13:35:47

@rumors: köszönöm.. :) igyekszem.. csak.. jaj de írnám.. de majd inkább privben..

Jánosss 2009.05.09. 13:04:06

@kidddo: Kommentelnék Én drága többet is, de mostanában nincs igazán mit, már napok óta el vagy tűnve:P!

kidddo 2009.05.09. 16:15:23

@Jánosss: nem nem vagyok én.. itt vagyok.. gyűjtöm az élményeket.. de nem nagyon volt most mit írni :) de estére remélem össze tudom szedni magam :) addig is, tarts ki :D
süti beállítások módosítása