újra nyeregben..

 2009.03.23. 22:49

komolyan mondom az elmúlt három napban öregedtem vagy 20 évet..
Kezdjük ott a storyt, hogy szombaton mondtam Znak hogy mennyünk el parkba, este meg bulizni, és ne törödjünk a sulival.. ő meg hajthatatlan volt, mindenképp tanulni akart.. a kis pedál :P így végül neki ültünk tanulni, de az idő úgy elszaladt hogy végül bezárt minden bolt.. elindultam hát este a benzinkútra, mert mindenképp akartam vmi fontosat venni.. az első 500 méteren leesett a vadonatúj biciklim lánca.. remek.. visszavonszoltam a biciklit és szóltam Znak hogy segítsen megszerelni. nagy nehezen sikerült csavarhúzót szereznünk és nekiestünk a páciensnek. a baj csak az volt hogy volt egy burkolat a láncon, először attól kellett megszabadulni. mikor ez megvolt, visszaraktuk a láncot és visszacsavaroztuk a burkolatot. akkor észre vettük hogy a kerék nem jól áll. újra szétszedtük. majd végül úgy nézett ki minden rendben. el is indultam újra, közben lefújtuk a bulit mert Z nem érezte jól magát (beteg, jobbulást :) ) az első sarok után ÚJRA leesett a láncom. akkor már nem is forgott a hátsó kerék és a lánc burkolata is eltört.. kb majdnem sírva cipeltem vissza a bicajt.. akkor már sík ideg voltam. addigra a fiúk felpörögtek és kitalálták hogy mégis lesz buli.. ahova én ugyebár nemtudtam elmenni, mert nem volt biciklim.. ígyhát elduzzogtam magam a benzinkútra, ami közben bezárt.. teljesen elkeseredve gyalogoltam vissza a szállásra a csöpögő esőben, tök egyedül, hajnali fél egykor.. a story vicces fordulata, hogy Z-nak is leesett a lánca buliba menet :D és mint kiderült aznap Tomiék segítettek a házból vkinek felrakni a láncot, mert neki is elszállt.. szóval ez egy ilyen nap volt..
na de lényeg a lényeg.. hogy másnap nekiálltunk megszerelni.. Tomi, Z, meg én.. meg is csináltuk, legalábbis azt hittük, kiderült hogy a kerék csavarja nem volt rendsen meghúzva, amiatt kijött a kerék a helyéről, ettől laza lett a lánc, és ettől esik le. nagyszerű.. az egyik oldalon simán ki tudtuk csavarozni a kereket, azt hittük ha visszaállítjuk egyenesbe akkor jók vagyunk (mert hogy még mindig ferde is volt a kerék) de kiderült hogy ez sem segít. a másik oldalt viszont nem tudtuk kicsavarozni.. ill a fiúk nem akarták, mivel a váltó ott csatlakozik a csavaron keresztül a kerékhez, így ők azt mondták nem vállalják a felelsséget a szétszerelésért.. én meg tanácstalan voltam.. mivel még sosem javítottam biciklit :$
tegnap már az msnen való bicikli szereléstől kezdve, a fél ház segítségét bevonva próbáltuk megoldani a rejtélyt.. de aztán végül annyiban maradtunk, hogy majd lesz vmi :D
hát ma nagyon jól indult a napom.. mivel bicikli híján, szakadó esőben gyalogolhattam a suliba megint.. viszont az egyik tanár majdnem elélvezett attól a beadandótól amit Z-val csináltunk, persze aztán kilyukadtunk oda, hogy semmi nem jó benne :D ez egy vicc ez az óra.. tökmind1 mit kérdezünk a tanártól, ő csak mondja mondja a magáét. ha kérdezünk vmit mindig mondja hogy Good question! very very good. but now.. és mondja tovább a magáét. egyik órán megbeszélünk vmit, mi megcsináljuk az alapján a feladatot, majd a következő órán saját maga által előzőleg mondott dolgokat javít ki, hogy ez így nem jó :D ma már ott tartottunk hogy Tomi mondta neki, hogy szte inkább most akkor azt kéne megbeszélni, hogy.. stb stb. mire közölte megint hogy Good idea, good question, but now... és mondja tovább a semmit.. juj de nem lehet ezt így leírva érzékeltetni... hagyjuk is :D 
estére behergeltem magam, és lementünk Z-val, hogy szétkapjuk, legrosszabb esetben felgyújtjuk.. :) aztán rövidre zárva nagy nehezen sikerült megcsinálni, most működik.. bár ki tudja meddig.. hnap kiderül..
sztem aki eddig elolvasta ezt a hosszú storyt, az megérdemli hogy ne kelljen tovább olvasnia a csacskaságaimat :D

byebye
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr251021368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.03.23. 23:21:07

"estére behergeltem magam, és lementünk Z-val, hogy szétkapjuk, legrosszabb esetben felgyújtjuk.." kit? Z-t? :D:D:D
Az a bizonyos nap meg a láncot ledobáló biciklik napja volt... és nem a nem működő ajtóké (ugye Laci, és VMCS? :D)
Meg elduzzogtad magad a benzinkútra... :D:D:D El tudom képzelni hogy hogyan is nézhetett ki. :P

kidddo 2009.03.23. 23:22:01

@norway_baby: minden képzeletet felül múló duzzogás volt :D:D

2009.03.23. 23:30:37

én többet nem nyúlok ahhoz a bicajhoz... lol

norway_baby 2009.03.23. 23:32:38

Ezek után csak magadhoz? :D

2009.03.23. 23:34:17

olajos-reetkes kézzel? ennyire nem vagyok perverz... hehe

kidddo 2009.03.23. 23:37:07

@\"Z\": nééééééézd má, miez itt?! táánc?! :D
és még annyit kedves Z:
"majd én elmegyek megoldom saját magam, csak tudnék már innen elmenni, tudnék már innen elhúzni a vérveres **szra, az vóna jó most má csak, mi, majd én megfogom ezt oldani! "
ugyhogy igazán nem kell a segítséget, perfekt bicikli szerelő vagyok.. :p

totyinka 2009.03.23. 23:37:41

ha jól értelmezem, akkor sikeresen megvettétek az én régi bringám testvéreit:D
ugyanis az volt olyan h akkor is elromlott ha nem is használtam:D
de akkor sorolom h mire számítsatok (és tényleg jóindulatú vok): lámpa elszáll, kerék kiesik, váltó meghal mert a kerék felteker egy farönköt (ami eccercsak ott lesz), kormány eltörik, fék elszáll, és egy-egy kiadós nyolcas elől és hátul, a kerék pedig ba**ik majd gurulni. na szal, ha rokonok akkor erre számítsatok:D
gutntag:D

kidddo 2009.03.23. 23:39:26

@totyinka: OFF, meghaltam a röhögéstől.
Znak már van 8-asa :D:D az is magától, ugyhogy sanszos a rokonság :D

2009.03.23. 23:40:04

(*az volna má' jó CSAK!)

Ha megint elcsesződik, akkor majd villoghatsz...

kidddo 2009.03.23. 23:42:32

@\"Z\": majd a feka megcsinálja.. :D
amúgy meg "az vóna jó most má csak" most gépeltem ki a videó alapján ;) :p

kidddo 2009.03.23. 23:43:55

@\"Z\": amúgy meg köszönöm szépen tényleg!

totyinka 2009.03.23. 23:47:24

ja és ha szerencsétek van akkor még jöhet a legjobb is, amit persze kihagytam:
szal h a kormány nem törik, hanem kilazul egyik napról a másikra h indulásig jó, aztán amikor elég gyorsan mész, már nem kanyarodika kerék, ha forgatod. na ilyenkor nincs mit tenni, egy jól irányzott jobbossal v balossal odacsapsz a kormánynak és utadat helikopterként folytathatod. vagy pedig elesel, ami azért ritkább:D

kidddo 2009.03.23. 23:51:22

@totyinka: elesel hazafele a metróból és elejted a dvd hengereket :D LOL
millének a mamutkerója kéne nekem.. vagy a te régi ezüst nyilad.. aztán suhanhatnék a holland utcákon :D
(mind1, mi értjük.. :d )
amúgy meg te pontosan tudod, hogy én elesek bicikli nélkül is minden gond nélkül ;D

norway_baby 2009.03.23. 23:53:40

@kidddo: még az hogy elesel... repülni is tudsz nem? :D

kidddo 2009.03.23. 23:54:06

@norway_baby: arról már nem is beszélek.. :D

totyinka 2009.03.23. 23:57:07

na most nemtom észrevetted-e, de az ezüst nyilam volt az amivel ezek történtek, plusz a biciklis baleseteimet és a biciklin töltött időt figyelembe véve többet voltam elesve, mint bringán, azaz most is elvágódva fekszem éppen a statisztika szerint:D
ezt de szép magyarosan írtam le:D szal lényegében még évekig kell "hoppácska" nélkül bicóznom h végre elmondhassam h tekerem azt a szart:D

kidddo 2009.03.24. 00:00:40

@totyinka: nem kell itt okoskodni, mert elcibállak twente meccsre.. aztán sírhat a szád :p

kidddo 2009.03.24. 00:02:55

az idézet meg ebből volt:
www.youtube.com/watch?v=9wg2HS4dlBs
ha vkit érdekel

totyinka 2009.03.24. 00:08:51

inkább eszek meg és sza*ok ki egy kaktuszt, mint a twente meccs. csak Ajax és csak amszterdamban hazai pályán. ennyi:D

kidddo 2009.03.24. 00:17:41

@totyinka: köszönjük ezt a tartalmas és színvonalas hozzászólást a kaktusszal való terveidről. nem való neked virág, szilvi néni is megmondta..
amúgy meg még still várjuk az omlettes produkciót is :D:D

ajutta 2009.03.24. 00:17:43

hát én a héten veszek egyet, DE félek.
azt álmodtam egyik nap, hogy te vettél egyet, Tomiék segítségével, én meg másnap véletlenül megtaláltam ugyanazt a faszit(logikus csak 400km.. ;)), de már alig volt bringája. eljátszottam ugyanazt, amit ti, hogy csak 70euro stb.. a bácsika meg rájött, hogy egy csoporthoz tartozunk... de én tagadtam mindent... csak Tomira emlékezett, hogy nem tudott hollandul..:) én meg persze németül nyomtam neki, így végül elhitte, nem nem.. nekem nem az a célom a bicajjal mint nektek (mert volt még valami... egal)... ;) aztán én megvettem a te kék bringád piros tesóját!!! de az enyém alapból nem volt jó, mert a nyerget nem húzta meg pl... meg záram sem volt..:)

...

Láázlo 2009.03.24. 00:19:17

@norway_baby: hogy is felejthetném el kedves Tibor, az volt életem legszebb estélye :D

kidddo 2009.03.24. 00:21:06

@ajutta: nem bíííííííííírom.. komolyan itt fogok meghalni a röhögéstől. a nem húzta meg a nyerget résznél már nem kaptam levegőt. :D:D:D
amúgy meg kezdjük azzal hogy az én biciklim BORDÓ :D
de ha az enyém tesója, akkor az totya biciklijének a másik tesója, MIVAN?! :D

kidddo 2009.03.24. 00:23:46

@AmericanBoy: elég szar életed lehet akkor :D:D:D

Láázlo 2009.03.24. 00:25:46

@kidddo: nem mondom hogy jó, de legalább élet :D
és ellentétben veled én akkor eszek túrórudit amikor akarok (vagy tejfölt) :P

Láázlo 2009.03.24. 00:28:32

@kidddo: és az az életes dolog? he?
na jó a túrórudit visszavonom, de a tejfölből egy tapodtat sem engedek

norway_baby 2009.03.24. 00:29:15

@AmericanBoy: Nagy késsel ajtót nyitni tényleg eléggé vicces. Aztán letelefonálni a recepcióra (hogy mindenkinek jó legyen) hogy nem tudsz kijönni. :D Akkor hogy mentél be? :D

Láázlo 2009.03.24. 00:30:17

@norway_baby: Mr. Tibor, az élet nagy rejtélyeire nem mi, földi halandók, fogunk választ szolgáltatni....

Láázlo 2009.03.24. 01:21:29

na most mivan? senkinek nincs már mondanivalója?
amúgy a biciklik tulajdonság átörökléséről nem sok természetfilmet láttam, de akkor az én biciklim (amin megtanultam bicózni) is ebből a családból származhatott... azért is nem tudtam 10 éves koromig bringázni, de már 6 évesen úgy szereltem mint egy profi :D :D

kidddo 2009.03.24. 02:46:23

@AmericanBoy: nincs.. sztem mindenki kiadta magából a maximumot ma :D

MaYa 2009.03.25. 10:26:39

Leave me alone!!!Plíííz:D Juj egy hét múlva ilyenkor már a reptér felé fogod szedni a lábad:D

kidddo 2009.03.25. 10:47:44

@MaYa: tudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom :D már alig várom!

legFerles 2009.03.25. 16:40:31

igen?! ezaz! cangát is hozod haza? lécci

kidddo 2009.03.25. 17:02:03

@legFerles: nem sajnos, ez még nem az az irány lesz a reptér fele, amire te gondoltál timi, de eljön annak is az ideje :D ;)

D.O.M.I.N.O 2009.03.26. 22:00:27

Jelentkezem!

Na hogy ityeg ott kint Kiskitti? Megy még a canga? Bulik vagy tanulás? Várom már nagyon az újabb történeteket, híreket!

Pusszants

kidddo 2009.03.26. 22:13:05

@D.O.M.I.N.O: néha jobbra, néha balra ityeg.. ;) :D
süti beállítások módosítása