Na, nem sok minden történt, de gondoltam adok egy rövidke helyzetjelentést..
Még mindig itt vannak a srácok, részt vettünk együtt egy két izgalmas kalandban ;)

Sajnos az időjárás még mindig ramaty..

Most épp skype beszélgetést folytatunk, Jutta (németo.) Tibi (norvégia) Naó (magyaro.) elég mókás, lehet csatlakozni, csak vegyetek fel skypon. Az előbb felhívtuk Gábort is a koli portán, de ő nem volt olyan lelkes :)
Épp arról beszélgettünk, hogy kéne írni blogot. Írunk. Az eredmény megtekinthető itt és Jutta blogján.

Na ha már ezt végig kellett olvasnotok, berakok itt néhány képet, hogy hátha vki örül neki:


Ez még a múltkor készült a főtéren. Nem vmi jó, de Z nem akart másikat csinálni.

























Hazafele úton a parknál.
























Megint egy graffiti a belvárosból.



















Ez meg a suli felülről nézve, csak azé raktam most be ide, mert igazából rájöttem hogy ennek a bejegyzésnek semmi értelme, és gondoltam akkor törlesztem egy régi elmaradásom, ahol ígértem hogy majd keresek képet a suli felülnézetérl, amin látszik hogy tulipán az alakja.

Sztem ennyi bőven sok volt belőlem mára, meg amúgy is megyek bulizni.

Legjobbakat. 

 

Majd elfelejtettem.. Jánossss.. hajrá lilák, ahogy ígértem.. ;) (virágok a ház előtt, háromszögben ültetve.. de miért?! na mind1, szép )

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr721032264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajutta 2009.03.29. 00:16:41

de nem az a feedback, amikor én írok valamit, vagy rákattintok a válasz erre-re?
süti beállítások módosítása