egy újabb izgalmas nap

 2009.02.13. 16:36

kedves mindenki

Tegnap sikerült megismerkednem a házban néhány emberrel.. a színskála minden színében pompáznak.. iráni, fekete, sárga, amit el tudtok képzelni. nagyon internacionále volt.. csak sajnos el kellett hagynom őket, mert a vicces szagtól megfájdult a fejem.. még reggel is lehetett érezni, egy szinttel lejjebb a mi lakásunkban is :D sztem ettől vagyok én így megkergülve..

rájöttem hogy teljesen mind1 én mit írok ide, mert úgyis a kommentek a lényegek :D unalmasabbnál unalmasabb bejegyzéseket is úgy fel tudtok dobni.. :D
úgyhogy gondoltam ma írok úgy hollandosan :D
icht au wuaai bla bla naitkc waa au ten dén ohaha, ja?! JAA, net zo gemakkelijk te kopiëren en plakken van de Google vertaler. in de vorige zin betekent niet alles wat hij heeft geleerd me hoeveel ze willen praten over

Ez még az első napokban történt, átírtam az iwiwen a tartózkodási helyem, délelőtt 11kor, du1kor, két órával később rám írt egy pasi hogy, hogy látja hollandiában vagyok, igazán megismerkedhetnénk :D két óra alatt rám szabadult, ezt nem hiszem el :D hogy találnak meg az ilyen idióták, ráadásul ilyen gyorsan?! :) ez csak nekem vicces?! :D

Ma voltunk suliban, amit én megint úgy ültem végig, hogy nem mertem levegőt venni, mert akkor tuti kitör belőlem a röhögés. benn ülünk, most kicsit többen mint általában, három hülye magyar, és három holland. abból egy totál pedál, de annyira, hogy csúnyán nézett ránk, ha nevettünk, igaz elég sokat nevettünk :D a másik kettő kb egész órán azzal szórakozott hogy ledobták egymás tollát a földre, meg összefirkálták egymás füzetét. mindehhez jön egy olyan tanár, aki randomra 15 percenként felröhög, de csak egy másodpercre, majd mint akit elvágtak fapofa vissza, és már újra a fix költséget magyarázza. a fix és változó költségeket, amire otthon kerek két percet szánnak, itt neki sikerült ezt két órán át spirázni.. sebaj.. lélegzetvételnyi 2,5 órás szünet után, jött a fergeteges supply chain management óra.. leírhatatlan. egész órán mindenki vegyes német angol holland keverékben beszélt.. van egy olyan halvány sejtelmem hogy értünk hollandul, mert egy idő után annyira meg lehet ezt szokni, hogy már mind1 milyen nyelven mondják, meg lehet érteni. néha mondjuk még azt sem amit angolul. van egy olyan vicces akcentusuk, de minden hollandnak más, annyit nevettünk rajta.
amúgy bírják a magyarokat, meg sztem nincsenek rólunk rossz véleménnyel, ma mondta is a tanár bácsi hogy özönlenek ide az olcsó munkaerő lengyel, ukrán meg magyar sofőrök :) itt egy kicsit mosolyogtunk. meg azt sem restellte megosztani velünk hogy egyszer járt ózdon, és azt hitte afrikában van. van ez így.. nem lehet minden tökéletes. Ugyanez a tanár az első találkozáskor elmondta hogy vannak magyarországon azok a sötétbőrű és hajú nagyon szegény emberek.. mondtuk hogy nem kell itt finomkodni, mondjuk ki, gypsy.
A koordinátorunk, a már korábban említett jakab névre keresztelt holland egyed is csak jókat mondott hungariról, összetűzésbe keveredett egy máv kallerral :) tuti jön még magyarországra.
na de ennyit erről mára.
a mai napon azt is sikerült megtudnom, hogy a suliban több helyen elhelyezett ingyenes kávé automata, amire az van irva hollandul hogy valami valami STUDENTEN valami valami valami, nagy betűkkel kiírva hogy STUDENTEN, amit mi előszeretettel csapoltunk a héten, jelentéktelen napi négy alkalommal, valójában azt jelenti hogy diákok NEM ihatnak belőle, tanároknak van kirakva. mi meg mondtuk, hogy jó és? mi nem beszélünk hollandul! :D úgyhogy marad az ingyen kávé.

az időjárás is fergeteges ma.. reggel szakadó esőben sétáltunk be a suliba, mire vége lett az óráknak már szakadt a hó, és most tűz a nap, lassan napozni lehetne.. itt aztán nem érdemes időjárás jelentést nézni, mire elmondják már úgyis más az időjárás.
Írnék még, de nincs mit, megkérdeztem a többieket is, hogy volt e vmi vicces, Bia azt mondta hogy csak akkor volt vicces. szóval erről lemaradtatok.
Nem valami nagy eresztés a mai adag, de nem baj, majd a kommentekkel úgyis feldobjátok :D alig várom már. tessék kommentelni, hogy tudjam kinek vigyek ajándékot! :D

legyetek rosszak!

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr71941292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.02.13. 16:49:35

Ez az ingyen kávé nálatok olyan lehet, mint amilyen nálunk volt az ingyen pezsgő. Igaz az csak egyszer volt. :P Amúgy mi is szoktuk mondani, hogy írják le angolul is mert nem beszélünk Norvégul. :D

norway_baby 2009.02.13. 16:52:06

Ja és megint első lettem :D

legFerles 2009.02.13. 18:31:29

jaj, igazán tetszett a mai adag, a kedvencem az egészből:
"mi meg mondtuk, hogy jó és?"
sírtam az örömtől miközben olvastam.:)
büszke vagyok reád.
igen igen, én szeretnék ajándékot, de ne érts félre nem ezér kommentelek :) hanem mert szívesen teszem, és munkanélküliként sok a szabadidőm :) tegnap stevet is megkérdeztem tud-e vmi üresedő portás állásról :D
na de ezt csak azé írtam, hogy te is tudj rólam vmit, habár a többieket rohadtul de nem érdekli sztem :)
puszcsi kiddo, további jóérzésselteli napokat és szeri
ja, és gyere haza, ez nem kérdés :D

b-e-t-t-y 2009.02.13. 22:37:37

Szerintem nincs okod panaszra a mai nappal kapcsolatban azért történt egy-két dolog;)
A néger pasik háááát megérnek egy próbát:D:D:D Bár a telefonszámod ne add meg neki mert nem biztos hogy felhív:D:D
Írnék még csak semmi más nem jut eszembe, hosszú volt ez a mai nap.
Puszcsi

Láázlo 2009.02.14. 16:08:57

Ott telleg ennyire nagy keletje van a fűnek? látom is magam előtt a nemzetet ami világválságot nevetve vészeli túl :D
amúgy a coffe shopokban -már ha néha néha benéztetek oda az ablakon át persze- milyen korosztály van leginkább? nem hiszem hogy ne lennének ott öregek és fiatalok és az öregek míg várják a joe-t nem mesélnek a II. világháborúról unokáiknak (látom is magam előtt ahogy idült veteránok véresen csillogó szemmel valamelyik hadszíntérről mesélnek :D )

@legFerles: ez nem igaz, mert igenis, hogy érdekel minket mi van veled, sőt ha blogot írnál azt is nagyon szívesen olvasnánk szerintem innen sokan ;)

legFerles 2009.02.14. 16:23:15

huh tényleg?:)tégedet is szeri a kedvességedért!!!:) Na de nem fogok blogot írni, de helyette majd ide néha-néha bebiggyesztek 1-1 infót magamról, hátha jól jön párotoknak :)
Most puszcsi, és boldog febr. 14-et sokotoknak! :)

Láázlo 2009.02.14. 16:33:30

@legFerles: Áhitattal és izgalommal várjuk :D

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.02.14. 20:59:05

Kiscsillag:
Az a világ nincsen

Menj Kanadába - Bébiszitternek
Vagy Afrikába - Ott is tisztelnek
Kínába menjél - Ott van a jin-jang
De Kalinyingrádba vajon - Mit szerethetett Kant?

Olaszországba - Táncolni bárba
Luxushajóra - Szolgáltatásba
De van, aki mondja – Hogy milyen jó itt
Pedig csak megszerette - A szív a régi melóit

Az a világ nincsen, ami tetszett nekem
A fejembe volt csak, egy jó hely volt a fejem
A gyerekkorom álmos, kopott volt, de úgy volt
Messzebb sok a jó hely, mint a lepedőn a húgyfolt

El lehet menni - Fel lehet szállni
Vagy a kiskocsmába - Handabandázni
És van, aki mondja - Hogy milyen jó itt
Pedig csak megszerette - A szív régi melóit

Óriás a világ és kicsi Magyarország
Nem fért el sok jó hely, úgyhogy be se hozták
Kint hagyták a kertben, meg Trianonnál persze
Mennek le a magyar bálnák a tengerre

Elhoztam a tengert, van itt kagyló, kavics
Londonból pár cd, Amszterdamból hasis
Az a hely nem lett meg, ami fejben megvolt
Maradt kagyló, kavics és cd-k, hasis, húgyfolt

Új Hebridákra - Bárányfelhőkre
Régi barátot - Új szeretőre
De van, aki mondja - Hogy milyen jó itt
Pedig csak megszerette - A szív a régi melóit

Steve01 2009.02.15. 09:13:51

Sajnálom Timi, hogy nem tudok semmi melót, pedig biztos jó lenne veled dolgozni!Kevés az olyan lány, akit az eszéért (is) kedvelek!:)

kidddo 2009.02.15. 09:35:30

@Steve01: gyerekek, mondtam már, ne itt csajozzatok pasizzatok :D
ez itt egy kultúrált hely :P intellektuális párbeszédekkel! :d

legFerles 2009.02.15. 12:55:55

hehe, köszi Steve:)
Na de Kiddo, ez nem csajozás/pasizás, ez szigorúan csak a munkáról szól :DD
Mellesleg ma már itthon?!

Steve01 2009.02.15. 17:27:32

De Kitti!Hát már hogy lenne ez pasizás?:)
Amúgy te is olyan vagy.Egész nap beszélünk és nem is mondtad, hogy itthon vagy.Én meg abban a hitben voltam végig, hogy Hollandiából írsz!Szépen vagyunk...:)

rumors 2009.02.15. 17:34:40

@Steve01: na igen, én se tudtam róla, hogy hazajön.... (duzzz)
Aztán persze megint én voltam a hülye, amikor értetlenkedtem, hogy azt írta, most ért haza Hollandiából...
Merthát én lemaradtam az előzményekről, csak a végkifejletet láttam, hogy Kitti újra köztünk van/lesz. :D

Jobb is, mert már olyan réééégen elment, hogy már nagyon - nagyon hiányzott ááám ;)

kidddo 2009.02.15. 17:47:17

@Steve01: ez neked nem mond semmit?!
"amúgy hamarosan úgyis találkozunk, mivel itt ilyenkor van a tavaszi szünet, és olyan olcsón tudtam venni jegyet hogy itt maradni többe jönne ki, mint hazamenni. aztán áprilisig úgysem látjátok színemet sem..
úgyhogy jövő héten belátogatok a koliba, de persze csak akkor, ha nem leszel ott :p "
nem ismerős?! :D nem épp neked írtam ezt két napja?! :D

ajutta 2009.02.15. 18:31:38

@Steve01: már ne is haragudj sztívecske!!:) itt az embereket csak az eszükért lehet szeretni! ez egy főiskolai kollégium!! mi másért?????

Steve01 2009.02.15. 18:45:29

@ajutta: Azért is,(mint például téged).Meg másért is (mint például megint csak téged)Ezt most neked magyarázzam???:):)

Steve01 2009.02.15. 18:49:51

@kidddo: A jövő héten belátogatok az nem azt jelenti, hogy már itthon vagyok.
És különben is tudd meg, hogy ezért bosszúból minden nap dolgozni fogok, hogy ne tudj megkerülni!:)

MaYa 2009.02.15. 19:48:07

Intellektuális???:O na ezt azért megkérdőjelezném:D

norway_baby 2009.02.15. 21:29:45

@Steve01: Komolyan, jól kicseszel vele... :P
Nekem kb. fél hónapi pénzem menne rá ha hazamennék...

kidddo 2009.02.16. 10:59:49

@Steve01:
"hogy ne tudj megkerülni!:)" akkor majd átugorlak :p
"De Kitti!Hát már hogy lenne ez pasizás?:)" rád a csajozás vonatkozott ;)
"Ezt most neked magyarázzam???:):)" nekem elmagyarázod?! :)

rumors 2009.02.18. 11:41:55

Ezúton szeretnék reklamálni, hogy Kitti a héten még meg se látogatott (duzzz)
Pedig tegnap megígérte, hogy feljön (duzzz)

és duzzz, és duzzz, és még egyszer duzzzzzzzzz

legFerles 2009.02.19. 22:07:47

kiddo, mi a hórihorgas lófákk van hogy semmi történés, nem jelentkezel, nem tudok rólad SEMMIT!!!! és lassan már megint utazol...:(

kidddo 2009.02.20. 01:59:32

@legFerles: ne haragudj.. a héten mindent csináltam.. sok a dolgom :( tudom hogy szar, nekem is, de van egy két dolog amit muszáj elintéznem.. :S ezer fele nemtudok szakadni.. pedig jó lenne.. :( ne haragudj, te, se meg a többiek sem.. hidd el nekem sem eccerű :(
mind1, hagyjuk is.. :S lécci ne haragudjatok.. túl sok ez nekem :(

legFerles 2009.02.20. 11:10:26

nem haragszom:) de majd azért a pesti kiruccanásról is kérek szépen beszámolót:)puszcsí
süti beállítások módosítása