Smithy's

 2009.03.29. 13:24

Tegnap éjjel bementünk Z-vel a városba, ez volt az első belvárosi bulim, mivel korábban vagy nem volt biciklim és nem tudtam velük menni, vagy house party volt, vagy esett.. és a többi.. tegnap is esett.. de be voltunk indulva, hogy menni kell valahova.
Bementünk hát a belvárosba, van egy ilyen főtér szerűség, és ott körben vannak a különböző kocsmák, pubok, discok. Mi egy pub szerűséget választottunk, ami félúton van valahol a disco és a kocsma között. A zene elég hangos, sokan táncolnak is, de alapvetően egy kocsma. Viszonylag olcsó volt, 2 euró körül volt egy sör.










Sajnos nem volt nálam fényképező, így csak egy guglis képet tudok felrakni. A legtöbb hely ugyanilyen kiülős, nagy ernyőkkel, meg szinte minden helyen van ilyen kültéri fűtés (szerű izé.. :) )
Az összes hely tömve, tele és rengetegen voltak az utcán is, még az eső ellenére is. Sztem a legtöbb helyre be sem fértünk volna. Bementünk hát ebbe a Smithy'sbe, ahol én teljesen ledöbbentem.
Ezek a hollandok... mindenki be volt mindenezve.. szívva, fújva.. amit el tudtok képzelni. Azok a fejek.. a ruhák.. az arcok.. áh... A wcben tolták a "kólát".. mindenki táncolt, közben szólt a holland buli muzsika.. komolyan a végén már azon gondolkodtam, hogy én vagyok e beszívva vagy ez tényleg megtörténik :) amikor jött ilyen zúzósabb szám, pár holland felpattant az asztalok szélére, és ment a szeletelés..:D Lóbálták a belógatott lámpásokat.. ment az arcon pörgés. Kár, hogy ezt sem lehet megfelelően érzékeltetni.. ezt látni kell. Egy 40-es pasi odajött és odanyomta a képét az arcomhoz, hogy adjak neki csókot.. én meg néztem rá bután, hogy WTF?! aztán megsértődve otthagyott. De ahogy láttam, ez itt olyan szokás féleség.. mindenki mindenkivel.. 
Szétcsapják magukat szombaton, amennyire csak lehet, aztán a hétköznapokra visszaveszik az öltönyt meg a nyakkendőt.. következő héten meg újra vissza vedlenek vadállatokká..

A bulik itt 5ig tartanak, a téren egész este késznlétben van a rendőrség (6 személyes rendőr autó, két lovas rendőr).. 5kor pedig körbejárják a helyeket hogy tényleg bezártak e.
4-5 óra fele nagyon vicces az egész város, mert mindenki biciklire pattan.. Kb olyan érzésem volt, mint amikor falun véget ér a szüreti bál, és mindenki matt részegen próbál valahogy egyrészt az úton másrészt a biciklin maradni..
Mi is ezt tettük.. hazatekertünk az esőben..

azt hiszem egyenlőre ennyi..



ui: juj, már játszák a petőfi rádión az új quimby számot!
 Ajjajjajj!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr901032879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steve01 2009.03.29. 18:35:18

ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steve01 2009.03.29. 18:40:20

Szia Drága!
Meghalt a koliban a net, úgyhogy most könnyű dolgom volt!Hogy vagy?Minden oké veled?:)

kidddo 2009.03.29. 20:20:07

@Steve01: ezt észre vettem hogy meghalt a koliban a net.. :) senki nincs fenn msnen :)

Timi from Ireland 2009.03.30. 15:37:46

Uhh, teljesen atereztem a bulihangulatot olvasas kozben! Menni akarok Hollandiaba :D

kidddo 2009.03.30. 18:12:41

@Timi from Ireland: szeretettel várlak :) én is mennék oda ahol te vagy..

maatyiii 2009.03.30. 23:13:18

6. ezaz:D a hollandok ijen csöves szertö emberek hgy az utcát fütik?!:D

kidddo 2009.03.30. 23:14:53

@maatyiii: ezaz.. csak egy hónapot kellett várni, és csak megszületett az a komment! :D
ha már így felhoztad.. itt a csöveseknek be kell menni egy office-ba és mondani hogy kérem én csöves vagyok.. és akkor elhelyeznek ilyen szálláson. szal itt nincsenek csövesek. kapnak pénzt meg ruhákat meg szállást meg melót.

maatyiii 2009.03.30. 23:16:09

@kidddo: akkor nemértem mit panaszkodtok kidobnak a kolibol még jobban élsz majd mint igy:D

kidddo 2009.03.30. 23:16:49

@maatyiii: erről van szó. de sajnos nem lehet bevinni oda piát :D

rumors 2009.03.31. 01:36:23

vizuális típus vagyok, és elképzeltem, ahogy a sok tökrészeg emberke próbál hazabiciklizni. :D:D:D

egyszer lesben állhatnál, és lekamerázhatnál egy ilyen jelenetet, ezt nekem is muszáj látnom. :D
(mielőtt felhoznád a témát, nem fogok kimenni személyesen megnézni, mert szegény vagyok, mint a templom egere :( :) )

kidddo 2009.03.31. 02:39:52

@rumors: minden képzelőerő kevés ehhez :) amúgy meg.. ki akarná hogy itt rontsd a levegőt?! pff ;)

rumors 2009.03.31. 11:13:39

@kidddo: gondoltam, hogy te nem. :D :P

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.04.01. 15:55:01

Kitti ezt meg kell nézd! Sírni fox a röhögéstől a majával együtt! :D comment.blog.hu/2009/04/01/aba_botond_nem_kap_kotont

kidddo 2009.04.01. 22:28:56

@vömi: hallod.. a mai nap után... tudnék én sírni enélkül is :D meg egyben röhögni is :D puszi mindenkinek, maya, kitti. majd jelentkezünk új izgi kommentekkel :D (ha kijózanodunk :D )

totyinka 2009.04.03. 00:05:32

hát ezek készek. ez a mindenki szétcsapja magát no comment...nem tudok rá mit mondani, isemrsz, de nem vok meglepve:D
de félre is olvastam egy pillanatra az írásodat. fél szemmel már a következő gondolatot lestem és ahol azt írtad h 5ig tartanak, ott az i-t nem láttam:D aszittem 5g megy el egy buliban, az a default mennyiség:D:D:D de aztán hamar visszamásztam a valóságba és rendesen elolvastam, amit pötyögtél:)
süti beállítások módosítása