rövid helyzetjelentés

 2009.03.05. 22:58

bocs, hogy nem jelentkeztem az elmult napokban, de ha azt mondom hogy nem történt semmi, azzal nem írtam le azt hogy mennyire nem történt semmi. :)
szerdán voltunk suliban, az első órából annyit értettem megint hogy bla bla bla, de nem azért mert az angol tudásom hiányos, hanem mert sztem semmi összefüggés nincs abban amit mondanak, és sztem ők maguk sem tudják néha hogy miról beszélnek. a második óra már  valamivel viccesebb volt. egy falatka megint a holland oktatási rendszerről.. késtünk az óráról, mondt a tanár, hogy esetleg van egy szükségünk egy kis szünetre, kajálni meg ilyesmi.. mondtuk hogy óóó hát hogyne.. aztán visszaszédelegtünk vagy negyed óra után, bejött a tanár.. és nem hiszitek el elmondta ugyanazt mint minden órán. ez egy ilyen vicces tárgy. a ben&jerry case-t vesszük minden órán, azzal kellene mószerolni valamit (ez egy amerikai nagyon drága, és nagyon jó fagyit gyártó cég, otthon nincs ilyen, itt viszont van hollandiában) minden áldott órán ugyanaz.. mindig.. a pasi már a 25. órára hozza be ugyanazt a papírt, más körítéssel hogy mit kell csinálni. de szerdán elérte a csúcspontját ez a dolog. bejött, fél óra csúszással elkezdtük az órát, felrajzolta megint ugyanazt a táblára. sztem én már csukott szemmel is fel tudnám.. de nem haragszunk a pasira, olyan kis kedves, örökbe fogadnád legszívesebben. :) na miután ez megvolt, közölte hogy és akkor most beszéljük át, hogy mégis mi mit gondolunk erről az egészről, cseréljünk gondolatokat, brainstorming meg amit akarsz öcsém. ha szükségünk lenne rá, ő az irodájában lesz. mi meg addig maradunk itt a teremben ameddig csak jólesik. van időnk, beszéljük át, és még a hétfői órán is beszélhetünk róla. de tényleg, ha kellek keressenek az irodámba, jó munkát, majd elment :D na hát mi meg úgy gondoltuk, hogy nekünk kerek öt percig esik jól ott maradni. ennek fő oka részemről az volt, hogy Zoli az én csoport társam nem is volt ott suliban, így a magammal való beszélgetést inkább megtettem útközben, hazafele gyalogolva :) ja, igen.. gyalogolva.. ha minden igaz a jövő héten most már tényleg lesz egy biciklim, nem csak amolyan szellem bicikli, egy igazi.. olyan tekerni való :D
tegnap majdnem felgyújtottam a konyhát sikeresen.. felraktam az olajat,  Tomi szólt hozzám, odamentem válaszolni, mert mégis miféle tahó kiabál vissza :D ls hát.. elkezdtünk beszélgetni, az olaj meg... füstölt mikor a konyhába értem.. az egész lakás úszott a füstben, de mi ebből semmit nem vettünk észre annyira beszélgettünk. épp az utlsó pillanatban vettem le a tűzről, és kiraktam az erkélyre. még jó hogy nem hívték a tűzoltókat.. vicces lett volna..
Még aznap éjjel megint volt csengetős akció.. a szerencsétlenje 5:10kor becsengetett.. nemtudom mit hitt.. de már nem méltattuk arra hogy kinyissuk az ajtót és elküldjük melegebb éghajlatra. Másnap Tomi nekiállt szétszerelni a csengőt... :D

most hallottuk valahol, hogy amsterdamban a kis utcákban vannak állítólag a legszebb örömlányok, minél kisebb egy utca annál szebb lányok vannak ott. ezt csak azé mondom h ne kelljen majd keresnetek fiúk, ha kijöttök. ;)

amúgy hnap (pénteken) lesz egy hónapja hogy kijöttem. (kisebb nagyobb megszakításokkal ;) ) nem igazán tudom mit gondoljak. végülis elég hamar eltelt ez az idő. de mindenki nagyon hiányzik. vannak akik jobban.. ;) hk pl egyátalán nem hiányzik :D
meg sajna nem túl jó híreket kaptam otthonról.. :( de próbálok pozitívan gondolkodni....
szóval ennek örömére, vagy épp azért hogy bírjam még cérnával.. hnap meglátogat egy győri ismerősöm, aki mint kiderült németországban, időszakonként nem is olyan messze innen dolgozik. szóval átruccan egy villámlátogatás erejéig. be kell hogy valljam nagyon várom már.. rám fér egy kis lelki felfrissülés :P (a vicces a dologban hogy az illetővel kb három éve nem beszéltem, most is csak teljesen véletlenül msnen rámírt hogy mizu.. :D.. hát ilyen az élet.. )

na azt hiszem mára sikerült megfelelő mértékben ragoznom a semmit.
puszcsi mindenkinek ^^
legyetek rosszak!
 

jaj és a legjobbat majdnem elfelejtettem!!!! nesze nektek igazi holland original sláger, jó szorakozást hozzá. én megtekinthetem minden órában az itteni zene tv-n:
https://www.youtube.com/watch?v=3ezlYuVLoTg

ezt meg csak azért mert én halálra röhögtem magam rajta:
http://www.indavideo.hu/video/Egy_rossz_alombol
bár lehet hogy ez csak nekem volt új.. dehát akkor ij. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr34984330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.03.05. 22:59:11

Első..... És most olvasok, ahogy illik... Huh ez ismerős szöveg... :D

norway_baby 2009.03.05. 23:06:04

Te ezek a külföldi tanárok egymástól tanulják a hülyeséget. Nálunk is 1 hónapja ugyan az megy marketingen. És a tanár kétmilliomodjára is ugyan azt magyarázza. Nálunk erre az egészre fordítanak max. 1 órát. De ezek szerint ilyen a Norvég, és a Holland oktatási rendszer.

norway_baby 2009.03.05. 23:11:10

Az első nálunk az Norvégia, a második nálunk az otthon otthon.

kidddo 2009.03.05. 23:36:22

@Nao: sej ribizli, piros bicikli..

norway_baby 2009.03.05. 23:40:53

@kidddo: Nálam önkritika van, nálad meg interkulturális zene est. :P

kidddo 2009.03.05. 23:42:31

@norway_baby: és ki járt jobban!? :D sztem én..
amúgy szánalmas hogy ez az egyetlen szórakozásunk, nem?! :D

norway_baby 2009.03.05. 23:45:30

Hát csütörtök este éjfélkor talán annyira nem szánalmas. Márcsak azért, mert nálunk hétköznap nem történik semmi, azaz semmi!!!

kidddo 2009.03.05. 23:48:25

@norway_baby: itt igen, becsengetnek 5:10kor :D
meg azt nem is írtam a múltkor itt fogócskázott, bújócskázott vagy számháborúzott négy srác a házak között.. WTF?!?!

norway_baby 2009.03.05. 23:52:36

A holland csoda... meg a fű hatása... meg a tengeri levegő...

kidddo 2009.03.06. 00:14:17

amúgy miért nem szól senki hogy egy bekezdést tök értelmetlen helyre írtam be?! :D

Láázlo 2009.03.06. 19:14:00

Te Kitti!
egy bekezdést tök értelmetlen helyre írtál...
gondoltam szólok

kidddo 2009.03.06. 22:50:12

@AmericanBoy: már rég megcseréltem, hát hogy olvasol te?! :p

legFerles 2009.03.06. 22:51:24

jupcí de jó kis dallamos zene mindjárt táncra perdülök jupcí

rumors 2009.03.06. 22:52:45

nem tudom a zenét meghallgatta-e valaki, de nekem nagyon bántotta a fülemet ez a holland nyelv. A dallam maga nem lenne rossz, de angolul szívesebben hallgatnám. :D

ja és lemaradtam a figyelmeztetésről, hogy egy bekezdést tök értelmetlen helyre írtál... :( sorry

;)

rumors 2009.03.06. 22:54:24

na, Ferles kisasszony pont beírt elém, így az első bekezdésem tárgytalan lett... mármint a kérdésfeltevés...

Köszönjük, Tímea :D

legFerles 2009.03.06. 22:56:56

@rumors: fákjú hepy :DDDDD

Dúrjú! Sálálááá Dúrjú lálálá... :D

legFerles 2009.03.06. 22:57:37

dúrjáú vagy mi a f

kidddo 2009.03.06. 23:36:32

a bekezdés dolog már tárgytalan, a zenéről meg annyit, hogy képzeljétek el hogy körülötted mindenki így beszél.. halálos.
Dave, ide már egy sziát se írsz be?! :'(

Steve01 2009.03.08. 14:15:26

Na ezt nevezem én good looking srácnak!:)
Lányok mondjátok meg őszintén, bejött?:)
Szegény kutyus!Hasonlít Zsömire, és ő is szokott futni álmában.:)

kidddo 2009.03.08. 14:35:18

@Steve01: azt a kutyát megszállta az ördög.. sztem zsömit is el kene vinni vmi ördögűzőhöz..

kidddo 2009.03.13. 07:35:27

@Dave87: köszcsi, puszcsi HuH
süti beállítások módosítása