Kitti biciklizik

 2009.03.21. 20:22

És ami tegnap elmaradt..

Tegnap olyan fáradt voltam, hogy alig tudtam magam bevonszolni suliba.. Bent sikerült a nyitott szemmel alvás fogalmát feszegetnem, de aztán szerencsére csak egy órám volt, így tepertem egyből haza. Épp elaludtam, mikor felkeltettek( köszi Tomi a diszkrét kopogást :D ) , hogy jött egy levelem. Írt megint az internationale office, hogy van 15 napunk hogy befizessük azt az 1170 eurót a lakbérre.. amit továbbra sem óhajtunk befizetni :) Viszont a nap többi része elég jól alakult. Felhívtuk az internationale office-t hogy mivan már.. megmondtuk hogy mi nem tudunk ennyit fizetni, csóró magyarok vagyunk. Mondták hogy ja, igen, elengedik a kauciót, csak alá kell írnunk egy felelősségre vonatkozó szerződést, és a gazdasági osztály egyenlőre tárgyal a havi díj csökkentéséről. Jó lenne.. sztem kicsit túlzás az a havi 335 euró.

Az még a tegnapi nap poénja, hogy egyik nap.. hát izé.. nem volt igazából sok affinitásunk benn maradni pénzügyön, így mondtuk hogy el kell mennünk megnézni egy albit, mert el akarunk költözni, mivel soknak találjuk a havi díjat. ami egyébként igaz is, csak akkor aktuálisan nem kellett megnéznünk egy lakást sem, viszont valahol valaki félre értett valakit.. és az lett belőle, hogy másnap már a fél saxion miattunk telefonálgatott, hogy lakást meg melót szerezzen a magyaroknak, akik haza akarnak menni már jövő héten, mert nem tudják többé finanszírozni a sulit.. :) LOL. ebből persze nagyjából semmi nem volt igaz, viszont a végére jól jöttünk ki belőle, mert úgy néz ki hogy szereztek nekünk munkát, valami typingolás.. remélem legalább 100 eurós óra bér van, mert ha nem akkor én aztán nem piszkítom be a kezem holmi gépelgetéssel :) :) 
Lényeg hogy lehet hogy lesz meló, és olcsóbb lesz a kéró is. Cheeeers..

De még mindezek után is a nap szenzációóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóója, ez :














Hát nem szééééép?! :) a kis drágám, végre, az én saját két keréken guruló kis csodajárgányoom :D

Az egész úgy kezdődött hogy Tomi meg Bia elmentek boltba.. :) Útközben Bia kitalálta, hogy menjenek egy másik úton mint amerre szoktak, és az utcán találtak egy pasit aki ott árult néhány biciklit. Nemtom milyen felindulásból.. Mindenesetre Tomiék gyorsan visszajöttek, hogy szóljanak, aztán megegyeztünk hogy együtt visszamegyünk és megpróbáljuk lealkudni. (80-ra tartotta a pasi) Mikor jobban szemügyre vettük láttuk hogy valóban megéri a 80-at, mivel szinte vadonatúj és nagyon jó állapotban van. Már itthon oda adtam Tominak a pénzt, hogy ő egyezkedjen.. ez nekem valahogy nem megy.. előbb sírom el magam :D Mentem vele egy kört, bár az egész szituáció elég vicces volt, mivel Tomi azt mondta a pasinak, az egyszerűség kedvéért hogy a "girlfriend"-jének kell a bicaj, így mikor odamentünk, teljesen úgy jött le, mintha Tomi, mint valami vajda, oda viszi a nőit, hogy válasszanak maguknak verdát.. aztán a végén megkérdezte, hogy na, jó lesz? mondtam hogy ja.. ő meg kifizette :D Aztán mindhárman eltekertünk a naplementébe. :D
De még visszatérve az alkudozásra.. mentem egy kört vele, Tomi mondta hogy 75re tartja, mennyek még egy kört, letornássza 70re. Második kör után még mindig 75re tartotta a pasi, mi meg mondtuk hogy hát kár, mert nálunk itt van most 70 és se több se kevesebb. Aztán elindultunk, mert Tominak az a világ megváltó ötlete volt, hogy mennyünk el, utánunk fog jönni. Kb három lépés után utánunk szólt hogy, mennyi van nálatok 70?! :D LOL. egyből ki is fizettük, pasi mondta hogy várjunk még egy kicsit.. aztán megállt mellettünk egy kocsi, meg benne két olyan c**** kinézetű pasi :D egyből mondtuk is hogy na, végünk.. jobb esetbe csak a rendőröket hívja ki, hogy számla nélkül az utcán vásárolunk :D de aztán nagy meglepetésre hozott még egy zárat a biciklire meg még a csavarokat is meghúzta. nagyon rendes volt.
Apropó zár.. tök jó zár van itt a bicajokon, lopok képet megint Z-tól.

















Ez zárja körül a hátsó kereket, és lehetetlenség kinyitni.. még akkor is, amikor beletöröd a zárba a kulcsot, mint Z amikor a biciklije már majdnem kerek egy napos volt :D

Azt hiszem a bicikli témát a végletekig veséztem :D
A nap többi része azzal telt hogy Z és Tomi azon vitatkoztak melyikük nagyobb zs**ó. :D

Ma nagyon szép idő volt, de nem tudtunk elmenni sehova mert Z egész nap tökölt valamivel, míg végül besötétedett, most meg tanulni kéne. De én bosszúból blogot írok, míg Z szenved a Ben&Jerry case-el. Ezt csak azért írom le, mert Z hiányolta hogy róla sosem írok a blogomba. Hát tessék :D Most most megkapta.
Na egyenlőre ennyi.
Jó hétvégét mindenkinek! (akinek nem kell végig tanulni)



na puszcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr521016858

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: a fantastic read 2019.02.14. 11:26:11

Telefon Dinleme - Casus Telefon Dinleme Programı

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.03.21. 20:44:27

Mi nem kaptunk kerékpárt... elfogyott... nekünk marad a séta.

kidddo 2009.03.21. 21:49:10

@norway_baby: kerékpár?! milyen szofisztikált lettél :D

kidddo 2009.03.22. 00:19:21

@norway_baby: amúgy meg te a storyból úgy vetted le hogy mi kaptuk a bicajt? vettünk mi is.. miért kéne nekik adni? ezt nem értem..

norway_baby 2009.03.22. 02:02:45

Nem lövöm le a poént, hogy miért írtam kerékpárt. :P ((Látom tényleg minden nap megtanulsz egy új szót. :D)) Amúgy itt elvileg alanyi jogon jár a jármű, csak elfogyott, így mégsem jár alanyi jogon. :D Venni meg nem akarunk, mert ahol láttunk, ott annyi volt rá koronában írva, mint otthon forintban.

rumors 2009.03.23. 09:28:19

Na ide is írok kicsit, csak hogy behozzam a lemaradásomat.

Kitti, láttam kitetted ajánlásba a mi blogunkat is. De édi vagy. OO OO

Amint rájövök, hogy kell ezt csinálni, én is kiraklak ám titeket! :D

cupppantááááássss

kidddo 2009.03.23. 09:53:44

@rumors: pl elmondom neked, ha akarod.. :p

D.O.M.I.N.O 2009.03.23. 16:43:22

Szia Kiskitti!

Tegnap ezt a számot dúdolgattam és Te jutottál eszembe róla, hallgasd te is kitörő örömmel:

www.youtube.com/watch?v=CIE-cIHaDxY&feature=related

kidddo 2009.03.23. 17:46:12

@D.O.M.I.N.O: ez kedves.. :D ugyanakkor még mindig tudok röhögni ezen a klippen.. az a tánc.. azok az arcok.. áh :D

Steve01 2009.03.23. 18:11:49

Szia Kitti!
Itt Omaszta István!:)
Jó a "kerékpár"!Örülök, hogy ilyen pozitív a hangulatod mióta nem beszéltünk!(remélem nem ettől...)
Puszi

kidddo 2009.03.23. 18:50:22

@Steve01: hát sziaaaaaaaaaa.... már azt hittem elfelejtettél teljesen :'(
Omaszta.. LOL :)
mivan veled? írhatsz privbe is, megengedem :D ha nem akarod itt tárgyalni életed titkait :D

totyinka 2009.03.23. 23:16:50

hát izé:D
Kitti rájöttem, h ku**a lusta vok kommentelni.
olvasni van türelme, de írni...az csak akkor megy ha szómenésem van, mint múltkor:D
és nehogy csalódj bennem: a sörös kép teccett:D
örülök h kezd pörögni az élet körülötted.
tanulást ne vidd túlzásba, ne hozz szégyent marcalvárosra:D
ja és alkudozz nekem a piroslámpás házaknál. mert ha megoldom h kimenjek, olcsón akarom a dolgokat:D ha a bringánál ment, itt is lenyomhatnád mondjuk 40-ről 30-ra:D:D:D

kidddo 2009.03.23. 23:19:52

@totyinka: amilyen snájdig gyerek vagy, sztem még fizet is érte.. :p
süti beállítások módosítása