nemsok.. kevés.. de azé vmi..

 2009.03.27. 00:55

a hét legnagyobb eseménye, hogy megérkezett hozzánk Bia tesója Zoli (változatosság kedvéért) meg az egyik haverja. Már ránk fér egy kis vérfrssítés. Igazából élvezem hogy itt  vannak. egy hétig maradnak, ami azért is jó, mert azzal a repülővel mennek haza, amivel Maya érkezik hozzám szerdán. Már alig várom. Az egyetlen baj, hogy vészesen közeleg a vizsgaidőszak. olyan szintű lemaradásaink vannak, hogy szerintem már nem is érdemes neki állni, pl a finance-nak. még azt mondom lenne valami értelme, ha lenne halvány lila gőzünk arról, hogy egyátalán mivan.. de nincs :)

szerdán elég mókás volt.. bementünk suliba, 45re, mert hát akkor kezd az óra, félre odaértünk, én még kávézni is elmentem, mert hát van még 15 perc.. mikor beértem a teremben, mindenki kiröhögött, és közölték hogy az óra amúgy 15 kor kezdődik szerdán.. nem 45 kor.. sebaj, a hangulat már a tetőfokán volt, a hollandok tele öntötték az egyik srác könyvét kávé krémporral, majd becsukva visszaadták neki.. ő meg mikor észre vette, nyakon öntötte a másik két holland fickót vele, mindezt úgy hogy a tanár semmit nem  vett észre belőle. aztán az egész órát úgy ülték végig, hogy mindenhol tiszta port volt mindenük. ott viccesebben hatott. :) de legalább én jól szórakoztam.

mikor a fiúk megérkeztek hozzánk, laza negyed óra alatt benyakaltak vagy fél liter vodkát, mint a vizet.. akkor már éreztem hogy megjött az én társaságom :D de sajna az időjárás nem nagyon kedves nekünk, meg kb folyik az eső mióta itt vannak... :S

tegnap nagyon vicces hangulatban voltak, vizet ittam, és kimentem a szobából mire visszaértem sikerült nekik feltölteni vodkával, én meg jól meghúztam... tanulság: arra jöttem rá hogy a vodkát minden alkalommal megutálom, ahányszor iszok.. nem voltam valami okos tizenéves :D

lenne még sok vicces story de azt nem tűri a blog szabályzata :D
úgyhogy mára ennyi.

talán még csak annyi, hogy nesze nektek holland rap:
https://www.youtube.com/watch?v=JKdxiPztxhA

és az új 0-24 sláger az itteni TMF zenecsatornáról:
https://www.youtube.com/watch?v=wXWklleFpqs&feature=channel_page

vagy ha nem műszik akkor itt van ez a link, elvileg ez jó, csak ennek meg a minősége kaki:
https://www.youtube.com/watch?v=8n2XFmIgaEk

ja, és ezt meg csak azé mert Z mondta ne idézgessek tőle a blogon, nem fogok ne aggódj! ;) :
K: nem akarom elszívni itt az agyam...
Z: na most ezt gondoljuk át mégegyszer.. nem sok veszteni valód van...

lehet kommentelni :P

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr411028346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rumors 2009.03.27. 01:08:53

Z beszólása ütött itt a végére. :)

amúgy jah, fúúúj vodka... velem egy párszor már kicseszett... :D

A suli meg majdcsak lesz valahogy. :D én például anno pénzügyből magyarul se értetem sokat anno, szal nekem mind1 lenne, hogy milyen nyelven karattyolják el nekem. :D

Majd csak lesz valahogy. Olyan még nem volt hogy ne lett volna sehogyse. ;)

Tényleg, hogy szolgál a kedves bicikli egészsége?

rumors 2009.03.27. 01:09:53

-nekem

szóismétlés, bocsesz :D

rumors 2009.03.27. 01:11:19

és hoppá, itt is első...ma nagyon "elsős" napom van... :)

rumors 2009.03.27. 01:15:18

jó a rap zene... :D a refrént már meg is tanultam!!! :)

lalalalalalalalalalalalala.....
stb :D

kidddo 2009.03.27. 01:17:23

@rumors: szolgál.. szolgál.. de majd még kiderül hogy meddig.. pedig nagyon kell vigyáznom most már rá.. mert ugye Z nem segít többé, soha, soha soha :D

kidddo 2009.03.27. 01:20:24

@rumors: ügyes vagy!
ez amúgy a legjobb amit eddig hallottam holland zenéből.. gondolj bele milyen a többi?! :D

rumors 2009.03.27. 01:24:40

@kidddo: pf inkább nem gondolok bele... :D
de a múltkori csudibudi zene se volt rossz, amit belinkeltél. :D A FerlesTimivel próbáltunk is hozzá dalszöveget keresni h tudjuk énekelni, de sajnos nem találtunk hozzá :(

meg nem mondom már mi volt a címe

2009.03.27. 01:31:48

most már nem csak képeket lopsz a blogomról de zenét is... ez mi?! nem ta'nc! XD

kidddo 2009.03.27. 01:37:03

@\"Z\": bocs.. ez nem a te blogodról van..
amúgy meg ne ugassál, mert kimoderállak egy életre, na indíccs le! :)

2009.03.27. 01:38:39

eléggé a blogomról van, csak én nem gagyi minőségű youtube-ot embeddddeltem be, hanem audiót. Megyek le. MOST

kidddo 2009.03.27. 01:44:34

@\"Z\": jaj, ne hisztizz, nem vagy te lány! :) amúgy meg, nem loptam, kemény munkával kerestem meg! :) a stoyból annyi igaz hogy te mutattad a számot. szóóval, kussolj!

kidddo 2009.03.27. 01:51:38

Znak szülinapja lesz 19én. ezt be kellett írnom ide! nem ide! késő :D

D.O.M.I.N.O 2009.03.27. 12:14:24

Pusszantás!

Az a lényeg hogy ityegjen, mindegy merre ... Amugy mennyiért osztogatnak egy oda-vissza repjegyet? Vagy esetleg egy vonatjegyet? Szerintem kellene kivinni egy adag (több) kávét, ébredéshez, stb...

Kalap, kabát, törülköző!

kidddo 2009.03.27. 15:46:58

@D.O.M.I.N.O: mikor mennyi.. most már egyre drágább, vagy nagyon előre kell megvenni.
vonatról nemsokat tudok.. viszont a busz.. sztem az megéri.. 12 egy útra. ha társasággal jön az ember még buli is az egész.
rám férne a kávé.. meg még egy két hazai cucc.. :S

kidddo 2009.03.27. 15:57:04

@ajutta: na látod ez mennyivel jobb hozzászólás mint az előz :D

totyinka 2009.03.27. 18:23:38

hát kár h nem vágom a hollandot. pedig nekem tényleg teccik a szám. rohadjak meg, ku**a jó. de sajnos kb én is csak a refrént vok képes megtanulni:D:D:D
minden esetre teccik.
a vodkás sztori meg nájsz:D tiszta gólyatábor. amikor a reggeli ébresztőnél a kísérő víz is vodka:D:D:D

kidddo 2009.03.27. 20:14:48

@totyinka: ne rohadj meg lécciiii :D
süti beállítások módosítása