Imbolygott Amsterdam part II.

 2009.04.08. 13:00

Hol is tartottam.. igen, a kávéház. alapvetően unalmas hullafáradt kávézás lett volna, de jött egy bolond pasi, aki elszórakoztatott minket nagyon szívonalas elmeborultságának villogtatásával.. készült róla egy videó is, később talán felrakom..

A városban sétálgatva találtunk valamit, amit mi nagyon viccesnek értékeltünk, de lehet hogy ez csak nekünk volt újdonság.. egy nyilvános wc.. ebben még nem lenne semmi fura.. de ez nyilvánosabb volt, mint ahogy azt el lehet képzelni..













Ez a példány az egyik nagyobb téren volt.. Sikerült használat közbeni fotót csinálni.. bár a fiúnak nem igazán tetszett.. ilyen budik sok helyen vannak a városban.. a nőkre megint senki nem gondolt.. :p ez csak nekünk volt újdonság , vagy kicsit ti is meglepődtetek?!

Közben egyre sötétedett be, mi meg elindultunk a naplementében, hogy megtaláljuk a vörös lámpás negyedet, adtunk a romantikának :D
Menet közben találtunk egy kis utcát, ami nekem valahogy megtetszett, aztán javasoltam, hogy menjünk arra, de akkor még nem tudtuk mi vár ott ránk...
Ez volt az az utca.. sok sok neon fény, és indokolatlanul sok ember, egy keskeny utcában.























És ott voltunk.. néhány lépés után vörösen kivilágított ajtókhoz, ablakokhoz értünk, ahol alsóneműben, szinte meztelenül, vonaglottak az ablakban, és kopogtak ki, hogy "gyere be, 50 euró!" teljesen leesett az állunk. az ember tisztában van vele, hogy van ilyen, de mikor ott állsz és látod.. nem igazán hiszel a szemednek.. mi csak ámultunk.. bámultunk.. leesett az állunk..
meg fényképezni próbáltunk.. először messziről próbáltuk, Maya távolabbról, én közelebbről, aztán ezzel sikerült feldühíteni ez egyik örömlánykát kijött és kiabálni kezdett. akkor már sejtettük, hogy ezek nem azok a fotogén ribik :D úgyhogy kitaláltuk, valahogy majd készítünk videót.. nem jöhetünk haza úgy, hogy ne készítsünk videót erről a blogra.. be is lőttük a kamerát, aztán elkezdtünk vissza sétálni, csak sajna elég hülyén tartottam a gépet, különben nem látszott semmi.. elég nyilvánvaló volt hogy valamire készülünk.. így sikerült felbőszíteni még egy hölgyeményt is.. még látszik is a videón, hogy LEÖNT EGY ÜVEG ÁSVÁNYVÍZZEL! épp ivott, ahogy meglátta hogy kamera van a kezünkben, rögtön nyakon burított.. sztem ilyen is ritkán történik meg emberrel, hogy amsterdamban a k**ák leborítják vízzel, de legalább nem tépte ki az összes szál hajam..  csurom vizesen tepertünk tovább, mert féltünk hogy valami medve-ember strici széttép. vagy beállít minket is ribinek :D Mellesleg később egy két ablakon láttuk hogy van kinn tilos fotózni matrica.. jó lett volna ha előbb észre vesszük.. dehát ez a fáziskésések napja volt..
Nem sokkal később az egyik lány beinvitált magához.. bejött neki a vizes poló stílus, úgy tűnik.. nem mentem be, mielőtt még vki megkérdezné.. :)
Volt ott minden amit el lehet képzelni, sztem még olyan is amit nem.. meleg mozi, élő sex színház, sex múzeum, sex shoppok, olyan helyek, ablaküvegen át kopogó k***ák, drogárusok amerre csak jár az ember. hatalmas darab fekák, úton útfélen, csak annyit hallassz hogy "kok?! kok?!" árulják a kokaint. hallottuk, hogy ilyenkor adnak valami jóminőségű kóstolót, aztán el kell menni velük eldugott kis utcákba, ahol kirabolnak, vagy mosóport adnak el koko helyett.. mi ezt inkább nem próbáltuk ki..
számomra az egész vörös lámpás negyed legnagyobb poénja az volt, hogy sétálgatva az ablakok mellett valami megragadta a figyelmem, egy papír a falon. arra nem emlékszem, hogy mit láttam meg először, de tovább haladva éreztem hogy vissza kell mennem, megnézni mégegyszer, hogy mia...?! és akkor leesett az állam. Amsterdam, red light disctrict, kis utca.. és a falon egy papír lóg, rajta a következő szöveg: "HÁZIREND"  majd pontokba szedve néhány sor, mire kell ügyelni. akinek nem lenne egyértelmű, ezt a szót nem én fordítottam le, hanem MAGYARUL volt kiírva.. ennek mennyi volt az esélye? aztán arra jutottunk Mayával, hogy állítólag sok nyíregyházi (honnan máshonnan ?! :p ;) ) lány dolgozik itt, nyilván ők írták ki.. csak az kérdéses most már.. hogy kinek?! ennyien mennének oda magyarok szórakozni?! érdekes mindenesetre.. sehol máshol nem volt kinn házirend, és itt sem volt semilyen más nyelven..

Sajnos sok képet nem tudtunk készíteni.. főleg a történtek után..













Ezek főleg csak szórakozó helyek. Érdekes, hogy nappal láttuk ezt a házat, emlékszem rá határozottan, és akkor fel sem tűnt, hogy neonfények lettek volna rajta.. vagy akármi ami arra utalna hogy éjjel mi zajlik akár ott, akár a többi hasonló házban. Éjjelre az egész város átöltözik, aztán ha eljön a reggel, az egész eltűnik, mintha sosem lett volna, visszatér egy kedves város, ezernyi kedves házzal, csatornával.. de amíg eljön a reggel.. azt meg kell tapasztalni.. leírni nem lehet..
Nekem teljesen középkori hangulatom volt.. már csak a pestis hiányzott az utcákról.. :)
























Nemtudom mennyire látjátok a lámpákat az ajtók felett, az mind egy-egy bordély, általában egy lány van benn, meg egy ágy.. ha valaki elkezd egyezkedni a lányokkal, akkor a körülöttük lévő emberek feszülten hallgatóznak, hogy mi sül ki belőle.. volt hogy kapott némi hujjogást az illető, aki eltünt a vöröslámpás ablak behúzott függönyei mögött.. :)

A vörös lámpás negyedet egyébként hollandul "a kis falak"-nak hívják, négy utca zárja körül ezt a területet, kb 200 bordélyház található itt. a terület négy sarokpontjánál négy nagyobb vörös lámpa jelzi hogy itt vége a türelmi zónának. ezeken túl valóban olyannak tűnik a város, mint egy akármelyik másik város. engem pl emlékeztetett pestre.

Elszaladt az idő, mennünk kellett a vonatra, pedig biztosan akadt volna még felfedezni való.. talán majd legközelebb.
Hazafele a vonaton egy kalauz néni olyan kedves volt velünk, majdnem örökbe fogadtuk és hazahoztuk.. elmondta hogy ne ott szálljunk át ahol akartunk, mert akkor kevesebb vágányt kell váltanunk, ha erről arra megyünk.. ezt csak azért említem meg, mert elképzeltem ahogy az otthoni kallerok, alkoholtól bűzösen épp ezt magyarázzák..
A vonaton végig első osztályon utaztunk, mert ilyen akció volt, és arra kellett hogy rájöjjünk, hogy az első és másod osztály között annyi a különbség, hogy az első osztályon az ablaküvegre rá van írva hogy "silence" Jutta, ez azt jelenti hogy kussban kell lenni, in english :) <3 ennyi.. más különbség nem nagyon volt..

És még egy vicces story a végére.. Maya.. na hát ő meg volt győződve róla hogy csak mert tud angolul, meg valamennyit németül.. ő érti a hollandot.. az egyik állomásnál bemondták, Maya szerint.. hogy enschedét BEZÁRTÁK, és hogy nem megy el addig a vonat, ez az utolsó állomás.. valami elmebeteg ötlettől vezérelve én sem erősködtem hogy ez HÜLYESÉG.. elkezdtünk rohanni hogy leszálljunk a vonatról.. szerencsére már késő volt, az elektromos ajtó nem nyílt ki.. így vissza ültünk és elkeseredetten vártuk hogy enschedét télleg bezárták e.. láss csodát.. nem.. köszönjük Maya, Jó éjszakát.
















Végezetül a bizonyíték, hogy Amsterdam bizony imbolygott...
























Coming soon: Rotterdam
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr411053690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láázlo 2009.04.08. 14:27:03

első

ez a vizelde dejó 5let, nem lenne rossz itthon sem ilyen, de majd talán Tomi a netes mosodák után belevág ebbe is :D

MaYa 2009.04.08. 15:16:28

Figyelj tulajdonképpen a város kulcsa nálad volt, és csak ezért engedték be oda a vonatot...:D Meg azért, mert táncoltunk, amugy azt nem tudom, hogy akkor hogy vánszorogtunk haza, de lecsengettek, mint egy galambot:D

kidddo 2009.04.08. 15:54:35

@MaYa: hallllloooood.. ezen én is gondolkodtam miközben írtam a blogot hogy vajon hogy lehetne azt érzékeltetni ahogy mentünk haza.. húztuk a belünket magunk után... de rájöttem hogy szavakkal nem lehet azt leírni.. :D
van még vodka, megigyam?! :D

D.O.M.I.N.O 2009.04.08. 16:16:58

... jaja majd a mosodáim előtt lesz ilyen vizelde, csak azt nem tudom a felgyülemlett "anyagot" hova vezetem el. Köszönöm Laci!

Votkára fel!

kidddo 2009.04.08. 16:18:27

@D.O.M.I.N.O: azzal mosol a mosodában, kis buta.. ;)

kidddo 2009.04.08. 18:31:52

Z, sorkizárt lett, most jó?! :D büszke vagy rám!? :D

2009.04.08. 21:52:31

@kidddo: s w e e t ! gratula ! melyik nagyagy segített? :)

kidddo 2009.04.08. 21:56:58

@zÉ: egyik sem.. köcsög magamtól jöttem rá.. eddig is tudtam hol van, csak nekem ez nem olyan marhára fontos mint neked :D

2009.04.09. 03:00:11

@kidddo: mé' vagyok köcsög? mert nem szeretem, ha rendezett egy blog? nekem múltkor még azt mondtad FOGGGalmad sincs hol kell ezt belőni... tehát valami nagyagy segített :)

2009.04.09. 03:05:08

elírtam! nem szeretem ha nem rendezett azaz ha rendezetlen... ááá leszarom nem érdekel :)

kidddo 2009.04.09. 03:37:09

@zÉ: hülye akkor is azt mondtam már hogy van ugyanolyan szerkesztő felülete mint a wordnek.. nem kell itt ferdíteni meg félre beszélni.. a videóra mondtam hogy nemtom hogy kell.. szedjél kavintont.. (duzz) nem lesz ebből így..... ;)

2009.04.09. 12:15:58

@kidddo: paracetamolt szedek most, ÍZlik!

rumors 2009.04.09. 14:33:43

amszterdam imbolygott képeket hogy sikerült ilyen szép "tisztára" csinálni? :D

ez a nyilvános wc meg...kapják be a fiúk, hogy rájuk gondoltak, ránk meg nem (duzzz). Kézmosási lehetőség amúgy van?

Ja és vártam volna képet a magyar HÁZIREND kiírásról, azt igazán lefotózhattad volna, eggyel több vagy kevesebb ásványvízben fürösztés..nem mind1? :D

kidddo 2009.04.09. 14:40:32

@rumors: hallod.. fogalmam sincs hogy sikerült olyan jóra az az imbolygás :D dehát látod.. tévedhetetlenek vagyunk.. próbáltam lefotózni a házirendet, mert ott épp dolgozott a lányka :D és nem volt ott az ablaknál, de sajna az üvegfal másik oldalán volt, vakuzni nem akartam, és anélkül meg semmi nem látszott.. :s de hidd el nekem, ott volt :D

rumors 2009.04.09. 14:46:25

@kidddo: elhiszek én sokmindent. :D

a fejbelövős kép a vonaton készült? nagyon komoly a háttérben az a minta vagy micsoda....teccikes :D

ja és egyszer légyszi fényképezz vagy videózz nekem egy olyat, amikor a sok részeg/félrészeg nép támolyog haza hajnalban a biciklijén! Ezt muszáj látnom. :D Bár vizuális típus vagyok, de akkor is. :D :D :D lolll

kidddo 2009.04.09. 14:50:26

@rumors: az a baj timi, hogy akkor nem vagyunk mi sem olyan fotózós, videózós hangulatban :D ;)
a fejlövős igen a vonaton, és a háttér az a vonat, mert itt így néz ki egy vonat :D

rumors 2009.04.09. 15:03:33

@kidddo: zsííííír
mármint ez a vonatnak szólt. :D

káááááááár
ez meg a fotós résznek. :D

mivel már semmi értelmes nem jut az eszembe, tegnap Kata küldött nekem egy emailt, abból idéznék néhány sort..
"egy kis vidám pasizmus". Minden nőtársam nevében kijelenthetem szerintem a most következőkkel kapcsolatban, hogy: "DUZZZZ"

- A nők vígaszt nyújtanak, amire nélkülük soha nem lenne szükségünk.
- Mi a nő? - Isten bájos tévedése.
- Hány agytekervénye van egy tyúknak? - 12! És egy nőnek? - 13! Annyival fejlettebb ugyanis, hogy jártában-keltében nem szarja össze a tyúkudvart!
Miért van a nőnek eggyel több agysejtje, mint a lónak? - Hogy ha felmossa a konyhát, ne igyon bele a vödörbe.
Mi történik, ha egy nőt bezárnak egy üres szobába két fagolyóval?- Az egyiket elveszti, a másikat elrontja.

mélységesen fel vagyok háborodva (duzzzzzzzzzz) próbáltam lenyomozni, kitől származott az eredeti üzenet, de nem sikerült. :( :@

lollll

kidddo 2009.04.09. 15:12:15

@rumors: először is semmiféle zsííír, update van :D

az baj, hogy nekem ez tetszett :D jót röhögtem rajta.. és ha belegondolsz igaz, nem kakálod össze az udvart és nem iszol a vödörből :D relax :D

rumors 2009.04.09. 15:20:30

@kidddo: nos ha neked ennyire bejött keresgélek még, bár a best of-okat bemásoltam már az előbb...

- Mi a különbség az UFO és az értelmes nő között?
- UFO-t állítólag már láttak.

- Milyen sejtek alkotják a nő agyát?
- Mit-sem sejtek!

- Miért szeretnek a nők közösülni?
- Mert addig is összekapcsolódnak egy központi aggyal!
(ha ha ha ......)

- Miért kellene a nők számára bevezetni a hétnapos munkahetet?
- Hogy ne kelljen minden hétfőn újra betanítani őket!

- Mi a különbség a férfiak és a nők fejlődéstörténete között?
- A férfit az evolúció hozta le a fáról, a nőt a gravitáció!

- Miért élnek a nők tovább, mint a férfiak?
- Mert nekik nincs feleségük!

- Mi a különbség a nő és a szúnyog között?
- A szúnyog fejét nem kell símogatni ahhoz, hogy szívjon.
pfff........

- Hogyan számítod ki egy nő IQ-ját?
- 100-ból kivonom az általa végignézett Barátok Közt-folytatások számát.

Jó tanács:
- Ha egy nő nem beszél, akkor félbe ne szakítsd!

Nőies tartózkodás:
- Ne itt... ne most... ne Te...

- Mit csinál a férfi akkor, ha az összes nő kihal a Földről?
- ???
- Elmegy a dzsungelbe, és megszelidít egy újabb állatfajt!

hát mit ne mondjak...nagyon szellemesek... :D

rumors 2009.04.09. 15:24:54

júj közben találtam sokkal jobbat is, ez is Katától származik... Köszönjük Kata!

Tizenegy ember lógott egy helikopter kötelén, tíz férfi és egy nő. Mivel a kötél nem volt elég erős, hogy mind a 11 embert megtartsa, úgy döntöttek, hogy egy személynek le kell ugrania, különben mindannyian meghalnak.
Nem tudtak megegyezni, hogy ki legyen az áldozat. Ekkor a nő tartott egy rövid de nagyon megható beszédet, mondván, hogy majd ő feláldozza magát, mivel a nők hozzászoktak ahhoz, hogy a fiaik és férjeik javára lemondanak mindenről, mindent odaadnak a férfiaknak, anélkül, hogy bármit kapnának cserében…
Amint befejezte beszédét, az összes férfi elkezdett tapsolni….

Tanulság: Soha nem szabad alulértékelni a nők hatalmát…
______________________________

Egy nap három férfi kirándulni ment. Egyszer egy gyors sodrású megáradt folyóhoz értek.
Mindenképpen át kellett jutniuk a túlsó partra, de nem volt mivel. Az első elkezdett imádkozni:
- Kérlek, Istenem, adj nekem erőt, hogy át tudjak kelni!

PUF! Isten adott neki két rendkívül erős kart és lábat, így nagy nehézségek árán át tudott úszni 2 óra alatt, de úgy, hogy kétszer csaknem megfulladt.

Ezt látva a második szintén Istenhez fordult:
Kérlek, Uram, adj nekem erőt … és eszközöket, hogy átkelhessek!

PUF! Isten adott neki egy kis kenut és evezőket, így egy óra kemény munkával átjutott, de kis híján kétszer a vízbe fordult.

A harmadik, az előző kettő tapasztalataiból okulva, úgy döntött, hogy szintén a Jóistenhez fordul:
- Kérlek, Istenem, adj nekem erőt, eszközöket…és intelligenciát
hogy átkelhessek!

PUF! Isten átváltoztatta őt nővé, aki ezután megnézte a térképet, majd 200 métert gyalogolt a folyó mentén, és átkelt a felette átívelő kis hídon.
_____________________________

Egy férfi egy szűk hegyi úton, szerpentinen vezet. Vele szemben halad egy nő.

Abban a pillanatban, amikor összetalálkoznak, a nő átkiált az ablakon keresztül: Disznó!!

A férfi rögtön visszakiált: Kurva!!

Mindketten folytatják az útjukat, majd a következő hajtűkanyarban a férfi beleütközik egy úttesten álló óriási disznóba….

Ha a férfiak végre képesek lennének MEGHALLGATNI a nőket…


HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ

kidddo 2009.04.09. 15:31:16

@rumors: jaj nem kell ezeket komolyan venni :) mosolyogni kell rajta :D és örülj hogy nem vagy szőke.. akkor mennyit cseszegetnének, vagy ha rendőr lennél.. :P (csak hogy a szőkék ne érezzék hogy beszóltam nekik)

rumors 2009.04.09. 15:35:52

@kidddo: a hét elején voltam szőke, vagyis két tincs a fejem tetején. :D a szőkítés után...vagyis nem is szőke, inkább sárga, brutálul nézett ki. Azóta már lila, egy fokkal jobb, mint a sárga. :D

amúgy én is jót röhögtem rajtuk, de akkor is duzzzzzz :D

kidddo 2009.04.09. 16:00:52

@rumors: uristen már azt hittem szőke leszel.. majdnem lefordultam a székről :D

rumors 2009.04.10. 00:23:24

@kidddo: mé, nem állna jól a szőke haj? :P jó kis hidrogénszőke... (pff mire az én hajamat leszívnák olyanra, szarrá roncsolódna :D )

kidddo 2009.04.10. 00:25:25

@rumors: akkor maradjunk annyiban hogy ne legyél szőke.. :P

kidddo 2009.04.10. 00:25:56

amúgy ma elérte a blogom kommentelése a mélypontot.. a vicc mesélés a kommunikáció halála :)

rumors 2009.04.10. 00:38:04

bocs, legközelebb inkább meg se szólalok *-)

kidddo 2009.04.10. 01:02:04

@rumors: lemaradt a (duzz) :p (L)

rumors 2009.04.10. 01:10:21

amúgy meg, néma csend és hullaszag...mindenki hazahúzott a szünetre... olyan nagy a csend... *-) szinte már fura :D

^LutheR^ 2009.04.10. 07:50:15

Nem lepődtem meg a fiúkönnyítőn, de az eszközzel nincs is semmi baj. Nem válik láthatóvá aminek rejtve kell maradnia, és feltehetőleg az objektum mechanikai kialakítása valamint az autók hangja a csurit is elnyomja. Lányoknál hogy oldanátok meg ezt a kettős (se kép se hang) funkciót?

kidddo 2009.04.10. 12:02:07

@^LutheR^: hát akárhogy.. ez diszkrimináció.. vaaaaaaaagy.. jó nagy kihívás a nőknek.. lehet hogy ebbe kell nekünk is pisilni, csak nagyon ügyesnek kell lenni :D
süti beállítások módosítása