eindhoven, nyuszitánc

 2009.04.02. 03:27

na helló everybody, mindenki! 

hát megérkezett a kis maycsi a "nagy" hollandiába.. komolyan mondom a mai nap megint egy VICC volt.. kezdjük azzal hogy Bia tesójáéknak véget ért a móka.. ma azzal a géppel mentek haza, amivel maya ide jött. reggel ők kicsit késve indultak, én meg bebicikliztem az állomásra, el is indultam 9kor, hogy oda érjek a reptérre 12:05re. az első átszállás (3ból) simán ment, a másodiknál gondok voltak.. késett a vonatom.. aztán mikor oda értem egy kimondhatatlan nevű városba, a csatlakozásom elvileg már elment.. volna.. ha nem törölték volna.. helyette induló vonat meg késett.. :D nagy nehezen elkaptam egy vonatot, aztán elindultam a következő pointra. a vonaton nagyon meglepődtem, mivel a 10 perces késés miatt kaptunk kávé jegyet.. mert itt így megy.. késett a vonat?! kiengesztelésül fogadjon el egy kávét tőlünk. az egyik állomáson két nő szórólapokat osztogatott, oda jöttek hozzám is, vmit magyarázott hollandul. mondtam hogy bocs.. english.. ő meg közölte hogy taxi, here, local, they improved.. és a kezembe nyomott egy szórólapot. gondoltam anyám neked meg az angolodnak kéne kicsit improvolás.. improve your english (mayday mayday, we are sinking......  https://www.youtube.com/watch?v=oU0j0r_cqvk)
nagy nehezen sikerült szó szerint elvergődi eindhovenbe. ott felpattantam a reptéri buszra, potom 3 euró lett volna a jegy.. de úgy döntöttem magyar pénztárcának ezt egy tíz perces útra vmi vicc lehet.. jójó, itéljetek el, én már csak egy ilyen budapesti bliccelő vagyok, leszek :D
szóval megérkeztem 45 perces késéssel felkapni mayát.. aztán kiterveltük hogy mi márpedig megnézzük magunknak ezt az eindhovent.. épp az első nevezetes pontnál voltunk, amikor hív Tomi, hogy vészhelyzet van... Bia tesója meg a haverja lekésték a repülőt, és kéne nekik egy kis segítség.. pl 240 euró vagy amit tudunk tenni értük.. kb ötven telefon után megegyeztünk, hogy találkozunk a pálya udvaron. ott írtunk egy levelet a wizz aires személyzetnek, amit a fiúk oda adhatnak majd nekik, mivel ők nem beszélnek angolul, aztán megegyeztünk, hogy megváltoztatják a repjegyet (120euró) és húznak haza. majd elköszöntük. a nap további részében megnéztük végre eindhovent. íme néhány kép:





















Templomos.. szerintünk..






















me gezis templomos..






































eindhovenes feelinges..
















körhinta a város kellőős közepén..

Igazából mint kiderült Eindhovenben nem túl sok a látnivaló.. de mivel egyikünk sem aludt túl sokat előző este elég fáradtak voltunk.. megaztán.. mint kiderült rosszabbak vagyunk mint két öreglány.. minden 10 perces séta után 20 percet ültünk a legközelebbi padon.. aztán egy idő után már lépcsőn.. útpadkán.. fűben.. mindenhol, csak sétálni ne kelljen.















legalább nem esett.. csak fújt.. :)
















Tökmind1 Maya mit mond.. nem csináltam semmi megbotránkoztatót :D















csak ezen munkálkodtam éppen.. :)

Végül hulla fáradtan a pályaudvarra vonszoltuk magunkat.. és kihasználtuk az ingyen kávé lehetőséget.. de akkor már annyira rottyon voltunk.. hogy az első bicikli tároló padkáján kidöglöttünk..


















Majd elintultunk hazafele.. át kellett szállnunk Utrechtben. Utaztunk emeletes vonaton. Békésen haldoklunk a pályaudvaron.. készítettünk kb 500 képet egy a padló mintájában található katicával.. egy sem sikerült.. pedig mindent megtettünk, kb mindenki hülyének nézett minket hogy mi a padló mintájával fényképezkedünk.. de sebaj.. egyszercsak megláttuk hogy Bia tesója meg a haverja ott kolbászolnak fel alá.. :D kiderült nem tudják megváltoztatni a jegyet.. így visszajöttek hozzánk. úgyhogy most van egy kis teltház.. itt ragadtak. repjegy nincs, pénzük nincs, kilátások semmi.. :D












Annyi haszna legalább volt a fiúknak, hogy csináltak rólunk képeket :D
A vonaton hazafele már annyira hullák voltunk, hogy úgy döntöttünk ezt már nem lehet így tovább bírni, így Maya által egészen hollandiáig cipel alma ital finomság betöltéséhez kezdtünk.. meg lett a hatása.. :D 
Aztán hazajöttünk és folytattuk itthon tovább.. ezt nem ragoznám inkább itt van néhány kép, némi csalással (ezek a tegnapi buli képei, de ma totál ugyanez volt.. )












Mindig csak a keménykedés... :D












Disznóól..












Zoli (Bia tesója), Bia, Z, Robi
























Ehhez meg inkább nem fűzök kommentárt.. fantázia kérdése hogy ki mire asszociál ebből a képből.. :D

Ezután volt egy minimális ki hol aludjon egy három személyes apartmanban amikor már vagyunk hatan.. menekült szálló.. de annyi baj legyen.. valahogy megoldottuk. jóéjt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr81041079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.04.02. 03:56:01

@Tááápsi: tömör, velős.. köszönjük! :D

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.04.02. 17:15:03

Beszarok! Hát ilyen nincs! Én 3 megállónyi buszozástól is iszonyodom, erre meg itt a kolisok ki-be járkálnak a hollandusokhoz meg norvégüsökhez meg germinusákhoz az amcsikról nem is beszélve. Hát egy nagy frászparipát nektek! A tudom hova! :)))

Szerintem meg különben is téridőkontínuum vagy vákumkapu müxik a bejáratnál. Én is mindig nézem 4 percenként, hogy sípol-e a fluxuskondenzátor. Vagy az egyik oszlop Háripétter-módon szétnyilatkozik. Mondjuk azon se csodálkoztam már, hogy a lift 2 emelet közt áll meg. Ott a törpék laknak.

Tudományosan azt hiszem hogy pl. a kapu előtt szünet nélkül elszívott 4 cigi Hollandiáig repít, demondjuk ha 10-et szívunk egymás után, akkor amcsiig teleportálhatunk.

Najó megyek, mert Gábor szólt telefon, hogy ma mégis én szeretnék menni éjszakára helyette, ugye? De! Nemigaz? Naugye! Reszkessetek! :D

Ui.: a Majának meg JÓÉJSZAKÁTMAJA! :D :D :D

Ui.2.: Ááá... az szar. ... az jó... hmmm... az szar... az jó... a cipzár?... az szar...

kidddo 2009.04.02. 20:17:59

@vömi: neked nem kell hollandiába jönni, te otthon is hozod ugyanazt a szintet amit mi itt elérünk :D :) :)
nemsokára jön az új bejegyzés :D
egyébként kedves kommentezőim, hová lettetek?! tán meguntátok az írásaim?

Steve01 2009.04.02. 20:58:35

Gondoltam Csabát úgysem tudom túlszárnyalni, ezért nem akartam semmit szólni...Maya átadta az üdvözletem?Jók legyetek!:)

kidddo 2009.04.02. 21:03:21

@Steve01: hát igen.. van aki ehhez ért van aki ahhoz.
igen átadta, üzentem is vissza... ;)

D.O.M.I.N.O 2009.04.02. 21:26:13

Én itt vagyok, olvasok, ezt a bejegyzést már harmaggyára (délben, délután és most)!

Zsupi

kidddo 2009.04.02. 21:27:13

@D.O.M.I.N.O: ennyire tetszett?! :) lesz még.. a mai nap is elég eseményteljes volt..

D.O.M.I.N.O 2009.04.02. 21:34:14

aham tetszettek a képek, szép a fogalmazás :D
Amúgy utoljára azon gondolkodtam, mire is asszociáljak az uccsó képről ... többféle perverz dolog is eszembe jutott már, de szerintem csak cukorkát ad ...

D.O.M.I.N.O 2009.04.02. 21:37:45

jah és

"Hallod-e, te bolond
Ahogy az ereimben lüktet a vér.
Rezeg az emberben minden atom,
És csak az téved el, aki él!"

kidddo 2009.04.02. 21:44:07

@D.O.M.I.N.O:
Ha nyikorog a szekér,
És ködbe' iázik a szamár.
Lebeg a szögre akasztva az idő,
De a mami ma még haza vár.
Ragad a hajnal, süpped a beton,
És visszafele forog a föld.
Egy angyal zúg le a gangról ,mer' az Úr
A bánat rozsdás kardjába dől.

Nem tudom a neved,
Csak hallgatom, mit ugat a mély.
Szívesen szánkóznék lefele veled,
De engem nem vonz már a meredély.
Dugd le az ujjad, dőlj meg egy kicsit,
Míg hánysz, én tartom a fejed.
Rakétákat lő a telihold,
S te valahogy nem találod a helyed.

Ajjajjaj,
Egy levelet felkapott a vihar.
Ajjajjaj, ajjajjaj,
Lehet a szívben is zivatar.
Tudom szeretet nélkül minden ház üres,
Minden városka lakatlan.
Minden zseni ügyetlen,
Félős nyuszi csak a kalapban.


Hallod-e, te bolond
Ahogy az ereimben lüktet a vér.
Rezeg az emberben minden atom,
És csak az téved el, aki él!
De ha csak dünnyödsz, mardosod magad,
És nyaldosod a sebeidet.
Ami ma még az ajtón bejön,
Holnap a kulcslyukon kimegy.

Ajjajjaj,
Egy levelet felkapott a vihar
Ajjajjaj, ajjajjaj,
Lehet a szívben is zivatar.
Tudom szeretet nélkül minden ház üres,
Minden városka lakatlan.
Minden zseni ügyetlen,
Félős nyuszi csak a kalapban.

Aj-jaj-jaj, aj-jaj-jaj,
Egy levelet felkapott a vihar
Ajjajjaj, ajjajjaj,
Lehet a szívben is zivatar.
Tudom szeretet nélkül minden ház üres,
Minden városka lakatlan.
Minden zseni ügyetlen,
Céltalan üzenet a palackban."

kidddo 2009.04.02. 21:45:46

örülök hogy neked is tetszik! a másik is jó, kérd el Arieltől, neki megvan. nekem nagyon tetszik..
nekem is az a kedvenc part-om.. meg még egy másik is.. sztem megtalálod ha nagyon akarod :)

D.O.M.I.N.O 2009.04.02. 21:47:34

Hollandiában is van húzsvéti nyúl? Vagy ott már a tyúk az illetékes vagy a húsvéti fapapucs?

kidddo 2009.04.02. 21:47:42

és még annyi:

SÜN

kidddo 2009.04.02. 21:49:54

@D.O.M.I.N.O: érdekes amúgy.. mert bár van húsvéti készülődés, ahogy az üzletekben látom, nyúl meg tojás.. meg ilyenek vannak, ennek ellenére húsvét hétfő pl nincs. mi aznap pl vizsgázunk. de talán erről majd írok egy posztot :)

D.O.M.I.N.O 2009.04.02. 21:53:37

Hmm érdekes amúgy itt is van húsvéti készülődés, valahol gondolom, otthon biztos mert én már vagy egy hónapja szedtem barkát. Tényleg van ott barka? Lesz húsvét-fád is ?

norway_baby 2009.04.02. 22:14:13

Hallottam a nyuszi táncot!!! Így már mehetek bulizni... :D

rumors 2009.04.02. 22:25:19

az a körhinta kajak állandó jelleggel ott van a tér közepén?

ja amúgy teccikes a szélfútta hajad ;)

ja és

SÜN

/bár valaki elmondhatná nekem, hogy ez mit jelent, mármint nem az állat leírására vagyok kíváncsi, hanem hogy itt a kommentek közt milyen funkciót tölt be? *-)

2009.04.02. 22:26:41

mondtam hogy ne fotózz meg ne tagelj... nem hollandul mondtam... mi ez a sünözés? este buli, ne blogoljál különben se. Itt van a legjobb barátnőd és blogolsz?! get a life! najó nem oltalak :)

rumors 2009.04.02. 22:30:13

új favorit:

www.youtube.com/watch?v=qiGEhWnzPlM

ja és "Z"-nek üzenem, ha már ő is jelen van:

"szia
timi vagyok
T"

;)

2009.04.02. 22:32:17

Szia T! Te miérT nem jöTTél ki? lol

kidddo 2009.04.02. 22:35:17

@\"Z\": elmondom mégegyszer fiatalok ez itt nem egy társkereső portál :D nem itt kell fiúzni, lányozni.
Azért blogolok, mert a kedves kis olvasóim igénylik, nem úgy mint a tieid.. látod még te is inkább ide írsz mint a sajátodra. amúgy meg Maya fürdött, és azé blogolok, ha már így kérded.. ;)

rumors 2009.04.02. 22:36:25

sZia!
mert nincs rá pénZem! lol :)
süti beállítások módosítása