Az első

 2009.02.06. 21:16

nos.. :) hol is kezdjem :)
kezdem talán az elején, néhány nappal korábban. indulás előtti napokban kiderült, hogy sikeresen elkevertem a vadonatúj bankkártáyám pin kódját, amit emiatt nem tudok használni, legalábbis készpénz felvételre nem. aztán nemsokkal utána kiderült, hogy ez nem szempont, mivel nem érkezett meg az ösztöndíjam, szóval most kb lassan kiállhatok az utcára koldulni.. :)
reggel köszönhetően Albert Timinek, sikeresen kijutottunk a reptérre, ahol szerettem volna becsekkolni a két bőröndöm, de sajnos közölték, hogy mi félreértésbe keveredtünk, hiába fizetek ki akárhány bőröndöt, a súly akkor is csak max 20 kg lehet. szerettem volna feladni legalább az egyik bőröndöt kézipoggyásznak, közölték hogy túl nagy.. akkor megláttam Szabit a reptéren, aki meglepetésként kijött elköszönni Tomitól és Biától a reptérre. Kezében egy utazótáskával.. szóval elkértem tőle és nekiálltunk átpakolni a cuccaimat az ő táskájába. akkor azt hittem hogy minden rendben lesz, mondta a csekkolásnál a csaj hogy így már OK. aztán gyors búcsút vettem a kis kisérő brigádomtól, és elindultunk hogy felszálljunk a gépre. míg a sorban álltunk, már hallottuk hogy megy a veszekedés, mert egy pasinak volt kézipoggyásza és egy hátizsákja is. nem akarták felengedni a gépre. Akkor gondoltuk hogy ebből nálunk is gáz lesz, mivel nekem is volt egy táskám meg egy laptop, Biának meg egy kézi és egy kissebb női táska. elkezdtük hát egymásba gyömöszölni a cuccokat, hátha megússzuk valahogy.. na a laptopom nem fért bele a Szabi féle táskába. akkor kitaláltuk hogy felveszem a laptopot, rá a kabátot, talán nem veszik észre. már a körülöttünk álló emberek is ott szurkoltak :) át is engedtek a kapun, de a csaj valahogy meglátta a laptopot és elkezdett kb üvölteni hogy mit képzelek magamról, meg hogy ő még ilyet nem látott hogy vki ilyen pofátlan legyen :D hoztam a formám, na.. :) aztán akkor elkezdtük Tomi bőröndjébe tuszkolni a cuccokat, mire a csaj közölte hogy jó, kész be van fejezve egy táska marad és kész. pff.. mit hitt?! ott hagyom a laptopom neki?! :D okos.. aztán végül sikerült bele erőltetni a cuccokat a táskákba és végül felengedtek a gépre. sztem 10 évet öregetem azért abban a két órában..
a gépen egy csaj ült mellettem, aki nekiállt körmöt lakkozni, mire jöttek hogy ez veszélyes anyagnak számít azonnal hagyja abba :D mi jöhet még.. :)
a repülőút nem volt valami jó most, egyrészt mert elég feszült voltam másrészt meg mert a nap pont úgy sütött hogy igazából semmit nem lehetett látni.
aztán megérkeztünk Eindhovenbe, ahol láthattuk a PSV stadiont :) bibi.
aztán elindultunk a vonat állomásra. nem volt olyan hosszú a vonat út, de nekünk úgy tűnt mintha kb 5 ezer év lett volna. a vonatok amúgy nagyon tiszták, jó állapotúak, mondanom sem kell, nem emlékeztetett a pályaudvar a keletire :D
az úton végig próbáltunk hívni valakit aki kijön elénk, de vmi gond volt a számmal, ígyhát már aggódtunk hogy hogy jutunk oda amit nem tudunk hogy hol van de még csak azt sem hogy miaz :D felszállt egy nő a vonatra, az előtérben utaztunk, mert olyan sok volt a pakkunk, fogta és ráült Tomi bőröndjére, ránk mosolygott, mi kb csak lestünk, hogy most mivan?! ezt nem kéne, de őt nem zavarta, vagy fél órát utazott a bőröndön ülve.. hülye egy nép ez is, én mondom. ja, és a slussz poén hogy amikor Tomi a cuccom próbálta beletuszkolni a táskába, akkor rátérdelt hogy belemennyen, és akkor jött rá hogy a laptopján térdelt.. szóval amikor a nő ráült a bőröndre már nem volt kérdéses hogy a laptopnak annyi :D de végül nem lett baja, szerencsére.
aztán megérkeztünk enshcedebe, kijöttek értünk kocsival, és elhoztak a szállásra. egyenlőre nem lakunk együtt, mivel nincs szabad három ágyas. de én elég jól jártam, mert már megvan a szobám ami marad is, és elég jól felszerelt a lakás. kb olyan mint egy panel ház, nagy nappali, három szoba, wc fürő meg konyha. van két erkély is. a házban csak ilyen fiatalok laknak. nincs porta, hiányoznak is a cuki portás fiúk... teljesen olyan mint egy albérlet. meg is kérik az árát..
voltunk boltban is.. a jóizlés határain belül nemtudok nyilatkozni az árakról.. horrorisztikus. ha nem találunk vmi melót akkor kb felkopik az állunk..
a városban mindenki biciklivel jár, nekünk is be kell egyet szerezni. mondjuk az egyetem nincs olyan messze, de kb biciklivel 10 perc. egy csomó helyen hatalmas kerékpár tárolók vannak. majd csinálok róla képeket. olyan mint egy lomtalanítás :D
az ablakok mindenhol nagyon nagyok és nincsenek függönyök. minden lakás olyan mint egy ikea katalógus. és mindenhova belátni. majd erről is mellékelek képeket.
egyébként a hollandokról még annyit, hogy ezek vmi egész elcseszett nyelven karattyolnak, félig angol német meg holland.. nevetséges.. kb olyan, mintha folymatosan bla bla blaznának.. hihetetlen.. el nem tudjátok képzelni. tiszta káosz az egész, sztem még ők maguk sem tudják milyen nyelven beszélnek...
mára azt hiszem ennyi, mivel sikeresen elkaptam vmi kórt, belázasodtam.. :(
remélem mindenki jól van.

puszcsi ^^

ja és még annyi, hogy dávidnak köszönhetően itt egy kis helyismeret:
http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=en&u=http://www.enschede.nl/en/welkom/&ei=2IyMSc_xKImu0gW1vdCQCw&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3Denschede%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26hs%3DVoB%26pwst%3D1
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr72927388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave87 2009.02.06. 21:42:27

Elsőőőő! :D

Már most hiányzol kisanyám :P komolyan szar egyedül lent lenne a recepción :$

már most irigyellek... PSV stadion....... :P
Ha megyek Hozzád elviszel egy meccsre :D meglesem Dzsudzsi Balit :D

Na kitartást! Veled vagyunk! aztán nincs kesergés meg kiborulás mert jön a nagy büdös ponty :P

(L)

Vigyázz magadra Drágám! és jelentkezz sokszor!

pusz

kidddo 2009.02.06. 21:54:30

köszönöm szépen, néha sztem rám is férne az a ponty! :$

norway_baby 2009.02.06. 23:53:56

A blog leírás tök jó. Meg a kezdeti nehézségek ellenére, hidd el jó dolgod lesz, csak találj olyan őrült embereket mint mi. :P

Steve01 2009.02.07. 10:22:39

Azt el is hiszem, hogy hiányoznak a "cuki portás fiúk"!:) Ne stresszelj!Jobbulást!:)
A blogod bent van a kedvencek között, úgyhogy innentől kezdve nem menekülsz, szemmel vagy tartva!:)

norway_baby 2009.02.07. 11:45:57

Ugye Nao, a másik izgalmas blog az enyém? :$
:D

kidddo 2009.02.07. 13:19:56

ez az, versenyezzünk, kinek a blogja jobb :D
majd kommenteljetek sokat, és akkor látni fogjuk ki népszerűbb :P :P :P

SzBoglakra 2009.02.07. 13:39:53

Nagyon kész ami a reptéren volt!!! Várom már a következő élménybeszámolót!!!:) és a képeket...!:) Gyógyulj hamar meg!!!

ajutta 2009.02.07. 13:47:51

höhöhöhö:):):)
ez kellett az első napra, úgy gondolom:)
én is versenyezni akarok majd he!
de úgy látom eddig itt a legtöbb a hozzászólás. :)

jah és hogy lehet más nyelvű oldalakat lefordítani magyarra? nekem is szükségem lenne rá! he!

nah érezd jól magad, és minden másodpercben írj!
most megyek lámpázni és lámpázom helyetted is..:)

(K)

legFerles 2009.02.07. 15:03:48

szijjjaaa teee!
mondanám hogy irigyellek, de inkább úgy fogalmazok, hogy örülhetsz, hogy jó dolgod lesz, és szívesen lennék a helyedben :) a canga nagyon jó ötlet, szerintem azonnal szerezz be 1t, úgyis lassan-lassan jön a jóidő, tavasz, és nincs is annál jobb mint ilyenkor kint levegőn nem autóban és nem buszon ülve utazgatni :)
Jaj hát mielőbb kérünk fotókat a függöny nélküli "belátásokról" :D köszke!
A munkával meg nem lesz baj, egy átmeneti csicska meló is többet fizet tudomásom szerint a legtöbb itthoni "diplomaszükséges" ócska unalmas munkánál :) (mellékesen: diplomás ember lettem, ha vkit érdekel)
Nem lenne rossz dolog meglátogatni téged odakinn :)

Ne feledd: szeri!!!
na és persze puszcsi ;)
Timi

kidddo 2009.02.07. 15:57:10

@ajutta: az nemtom miaz a fordítás hülyeség, nekem dávid mikor küldte a linket jól jelent meg az oldal, de már más is mondta hogy nem jól jelenik meg nektek.
ja mert azt azé elmondom hogy képzeljétek itt minden netes oldal atváltott vagy kérdezi hogy átváltson e hollandra.. és nekem tök másképp jönnek be a dolgok. pl youtube, facebook. na mind1. majd töltök a facebookra képeket nemsokára.

b-e-t-t-y 2009.02.07. 16:10:36

Jajj mit is írjak, hogy ne legyek moderálva ;) A molylepkéim erősen gondolkodnak:D
Nos gyógyulj meg minél hamarabb és csinálj sok-sok képet :D mert én is kíváncsi vagyok a függöny nélküli látványra:D:D:D és még csak annyit hogy lent talk most...na go :D:D:D
puszi

SzBoglakra 2009.02.09. 20:18:56

Jók a képeeek!!! A kedvenc a krokett:D:D Harjá az első napon!! Mutasd meg milyen szuperek a magyar csajok!:D
pussssz Neked!!!

etee 2009.02.12. 12:05:50

Sziaaa!
Hazaértem Afrikából!van homok!:) majd beszélünk!puszi

totyinka 2009.02.12. 12:09:25

hát mit mondjak?
PSV stadion? pfujjjj:D
ki akarja azt látni?
gyakorlatilag itt meg is álltam a bejegyzés olvasásásval :P
ha az Ajax Arena-t említetted volna, meg is tanulom a bejegyzést. de így...:D:D:D

kidddo 2009.02.12. 13:26:32

@etee: sziaaaaaaaa, de örülök, jól vagy? mikor jössz hollandiába? nem hiszem hogy egy hétnél tovább bírod egy helyben! :) puszi meg dávidnak is! várom azafrikábanjártam.blog.hu bejegyzést :D
süti beállítások módosítása