már majdnem egy hete..

 2009.02.12. 17:27

Sajnos tegnap nem tudtam jelentkezni, mert egyrészt nem voltam nagyon toppon és nem voltam írós hangulatban, inkább sírós :D másrészt mire megjött az ihlet, elment a net.. egyszerűen megszűnt létezni.. meg is ijedtem, hogy mi lesz így velem, de szerencsére ma reggelre helyre állt a rend :)
Tegnap voltunk órán, ami nagyon vicces volt, mivel a tanár bár tud angolul, azért nem mindig tudja mit hogy kell mondani, nem beszélve a nagyon vicces kiejtéséről. Sajnos ezt nemtudom így érzékeltetni, legyen elég annyi hogy ott ültünk másfél órán át, és fogalmunk sem volt hogy miről van szó és hogy mit kell csinálni.
Sikeresen ellógtuk az első óránkat, akartunkon kívül.. :) ezt senki nem hinné el nekem, de tényleg véletlen volt :D kaptunk egy levelet hogy az óra 11 helyett 8kor lesz. mi be is mentünk, végig is ültük azt a frenetikus órát, majd elmentünk császkálni a városba. Csak este vettük észre az itteni neptunban, hogy lett volna még egy óránk, ugyanis nem 11 helyett 8kor, hanem 8kor és 11kor IS van óra.. :) sebaj.. nem szólt érte senki. Ami elég vicces tekintve, hogy négyen vagyunk azon az órán, minden magyarok, és egykikünk sem volt ott.. :)
A nap további részében biciklit hajtottunk.. egyszerűen képtelenség biciklit venni ebben a városban. legalábbis 200 eruró alatt..
Elmentünk egy 2nd hand bicikli boltba, ahol próbáltunk angolul kommunikálni, a pasi annyira nem tudott angolul, hogy a végén már magyarul beszéltünk hozzá, és arra is ugyanúgy válaszolt, mintha angolul beszélnénk :) na mind1.. ez is csak ott volt vicces :)
hazafelé menet, ez megint nem hihető, de VÉLETLENÜL betévedtünk egy olyan utcába ami vagy öt méter széles volt, viszont csak coffe shoppok voltak az utcában. csak úgy úszott a vicces szag az utcában. elég lepukkant, sötét helyek.. nem úgy néztek ki, mintha olyan nagyon legális lenne, pedig az..
tovább haladva bementünk egy holland sajtboltba.. áááá.. az nagyon jó volt. ezer féle sajt, jópárat meg is lehetett kóstolni belőle. hatalmas sajtok, hatalmas árakkal. Volt egy különlegesség is, amit meg tudtunk kóstolni, olasz pestóból készült sajt. zöld színe volt, elég bizar, de az íze nem volt rossz. sajtokon kívül mindenféle olajos magvakat lehetett kapni, abból vettünk is kis kóstolót. sztem megyünk még oda, csak meg ne jegyezzék a fejünket. Átlag áron 8-9-10 euró fél kg sajt. persze vannak drágábbak is. sajnos ott sem tudtunk képet csinálni.
A nap többi része olyan izgalmas volt, hogy le sem merem írni.. legyen elég annyi hogy nem történt semmi :)

Ma megint nyakunkba vettük a várost, hátha találunk egy nyamvadt cangát.. nem jártunk sikerrel ma sem. Mondom én, hogy lopjunk egyet.. de Tomiék nem akarnak :)
Az időjárás még mindig nagyon szeszélyes, verőfényes napsütésben indultunk el, hazafele már ezt a képet készítettem:


Többen írtátok a kommentekben, hogy paneldzsungel marcal I-nek néz ki (ott nőttem fel :) ) a környék. Erre annyit mondanék, hogy az egyetlen panelos rész az az, ahol mi lakunk. Van 5-6 panel ház az összes többi ilyen kis "családiház" mint ahogy a korábbi képeken már látható volt. Nem is értem hogy jött ez hogy egy ilyen környékre építsenek panelokat..
Ma vééééééééééégre sikerült lencsevégre kapni két nyomorult holland macskát, úgyhogy remélem most már mindenki megnyugszik.. nem lett túl jó kép, mert megdöbbentő módon nem szeretik az emberek ha befényképeznek az ablakukon idegen turisták.. nem is értem.. na netek macska.. örüljetek :D












nem hinnétek, de a holland macskák totál ugyanolyanok mint akármelyik másik macska.. ;)


Ma sikerült megoldani a kávé kérdést is. Nemtudom ezt mennyire írtam korábban, itt nem olyan egyszerű ez a kávé kérdés sem.. Mivel nekünk ugye nincs kávé főzönk, itt meg nincs 3in1 kávé, elég korlátozottak voltak a lehetőségeink.
Amit viszont lehet kapni, az egyfajta kávé párna vagy minek nevezzem. Én még korábban nem láttam ilyet, nektek lehet nem lesz újdonság. Készítettem néhány képet arról, hogy készül a holland kávé, remélem lesznek akiknek ez ugyanúgy újdonság volt mint nekem.



Ízre teljesen olyan mint a rendes kávé, és csak forró víz kell hozzá. :) nagyon izgi, mi?! :)



Most megint kifogytam a szóból.. mára azt hiszem ennyi.. bocs hogy megint nem voltak fergeteges izgalmak.. én sajnálom a legjobban.
izgalmakban gazdag további szép napot ^^ puszcsi :)


(Ma egyébként felraktam egy másik böngészőt, mert eddig nekem nem mozzilla volt, és most láttam hogy nektek nem úgy néz ki a blog, mint ahogy nekem.. :s kár.. mert nálam sokkal nagyobbak és szebbek a képek.. majd megpróbálom helyre hozni valahogy.. bocsi a fennakadásért.. )

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr3939391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b-e-t-t-y 2009.02.12. 18:12:41

Jujj vannak végre cicák:D Ennek leginkább Jutti örül majd :D
ÓÓÓÓÓÓ sajtbolt, engem szerintem nem lehetne onnan kirángatni.Ott tölteném a napomat:D:D:D
Ja és annak a kávénak elég fura színe van (hah) inkább teára hasonlít :D

Na puszillak :*

kidddo 2009.02.12. 18:13:39

@Nao: te itt frissítgetsz egész nap, hogy első legyél?! :D ez gyors volt :)

Láázlo 2009.02.12. 18:24:42

Ez így nem ér, egyszer hajnali kettőkor raksz fel posztot aztán meg nem is tudom valamikor délután, hát hogy legyen így ebből fair verseny, hogy ki az első??

kidddo 2009.02.12. 18:28:49

@AmericanBoy: bizony.. nehéz az élet.. :'(

SzBoglakra 2009.02.12. 19:42:15

Hmmm, de fincsik lehettek azok a holland sajtooook:D nyami nyami MOST akarok sajot enni én is:D megjött kedv hozzá! Fotózz sajtokat is!:D ami olyan nagyon jól néz ki, vagy éppen zöld::D:D Cukik a macsekok!:P
Kávéról nehéz elhinni, hogy kávé íze lehet:D de újdonság volt számomra is ez a készítési forma:D:D Pusza!!

ArielGábor 2009.02.12. 21:57:06

Helló-belló!

Kávé-macska-sajt...
Kávés macskasajt :D

Semmi többet nem tudok mondani...

kidddo 2009.02.12. 22:06:49

@ArielGábor: azért azt érzed hogy ennek nincs értelme, ugye?! :D

ArielGábor 2009.02.12. 23:47:25

DE VAN, DE VAN!!! Mondd meg hogy hanyas vagy!!

Gondolj bele, míg nálunk csípős medvesajt van, ott kint van kávés macskasajt...

LOLCY :D

Tááápsi 2009.02.12. 23:53:11

Kitti biciklizik...:D:D

Csak h legyen má egy kommentem nekem is...-.-

kidddo 2009.02.13. 00:03:10

@ArielGábor: kész.. ennyi.. rajzolj esőt a hátamra, én meg kitalálom miaz. mit nem értessz?! :D

kidddo 2009.02.13. 00:07:08

@Tááápsi: kitti nem biciklizik mert tomiék nem akarnak velem biciklit lopni! :D

Tááápsi 2009.02.13. 00:19:09

@kidddo: Segitek már ugyis profi vagyok:))

kidddo 2009.02.13. 00:42:05

@Tááápsi: azzal a biciklivel én nem megyek messze amit te lopsz nekem :D
egyébként szép nick, saját ötlet?! :p

rumors 2009.02.13. 01:50:11

na így végszóra befutottam én is... lévén hogy hihetetlen fáradt vagyok, és holnap korán kelek, mert megyek haza, sajnos semmi értelmeset nem tudok most hozzászólni.

Ja deeeeee

köszönöm szépen a macsekos képeket ;)

puszcsii

ajutta 2009.02.13. 09:24:01

má bocs, de nem ugyanolyanok a holland cicák mint a magyarok!! nézd meg milyen szép kerek nagy feje van a fehérkének:) CSODÁLATOS!!:)

kidddo 2009.02.13. 11:24:46

@ajutta: mert ezek burzsuj macskak, ejjel fuveznek nappal sajtot zabalnak, meg az ablakban doglenek egesz allo nap... :p
bezzeg a magyar macskak.. eletrevaloak.. :p

legFerles 2009.02.13. 11:38:46

kijaza tááápsi?:)
puszcs

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.02.13. 15:06:37

No, mivan?! :)

Meggyüttem az Osztrákiából, csak hangom az meg nincsenis, asse tom, hogy fogok holnap bemenni éjszakázni a koliba. Már szerintem meg se ismernek a lakosok :) Meg amúgy is a 30 kiló fogyás, a fenékig érő bundásliga-frizkóm is biztos tecceni fog a mindenkinek. :D
Nameg a tanga.

Naszal. Én megmondtam, hogy vedd le azt az A-betűs böngészőt, mert bemegyek a regeddel a blogba, oszt telerakom pucér cicás képekkel, meg Laárbácsis videókkal :) jah, és mindenkit leveszek iwiwről a nevedben. Bizony! :)

Meg hogy volt ez a sajtbolt? itt mérsenincs oan? Esküszöm, először olvastam, aszittem "csajbolt". De aztán elolvastam, hogy ez csak a pálpusztai fiúk :) Egyél kanember sajtot, mert az mindig betartja a szagát!

Ráadásul a Lovasi üzeni a Kiscsillagból, hogy bocs, hogy késett az új Kiscsillag lemez, de ma személyesen vitt be darabszámokat a wave nevű CD-boltba pesten a révay utcába... Na, ez Arielnek is szólt, meg az összes IGÉNYES zeneszeretőnek :D

Rohanok is érte, majd dumcsi, jah és ma veszek énis egy fülesmikit, hogy halljam a csengő-bongó kittiszaundot.

Unicumra fő!
Csőkutya!

Csabika voltam - vége.

kidddo 2009.02.13. 15:47:24

@legFerles: timiiii, nem itt kell befiúzni! :D
amúgy kolis, és sztem nem ismered. többet mint moderátor nem mondhatok a személyiségi jogok védelme miatt :D

kidddo 2009.02.13. 16:01:15

@vömi: csak tán nem te is hollandiában jártál hogy ennyi zöldet beszélsz itt össze?! :D
amúgy csajbolt az van.. de azt másképp híjják! :D

legFerles 2009.02.13. 20:18:27

@Nao: köszcsi Nao! :) imádlak

amugy van már munka?
süti beállítások módosítása