hadd jelezzen az rss

 2009.02.25. 21:16

na újra itt..
villámbeszámoló az otthoni kiruccanásról.. indulás előtt még durvának tűnt a 18-20 órás busz út, de meglepő módon hamar eltelt. filmet néztünk, meg bőszen próbáltam aludni..
a következő konzekvenciákat vontam le:
1) azért jó elmenni, hogy amikor visszamész érezd milyen jó ha vki/k örülnek neked mikor hazamész. ugyanakkor megérezni milyen jó otthon, megnehezíti, hogy elindulj vissza..
2) németország mocskos undorító gusztustalan nagy.. a 18 órás út 3/4-ét ott töltöttük.
3) németországban a benzinkúti wc-k pontosan ugyanolyanok, mint nálunk a művészetek palotájában.. önmagát letisztító, fertőtlenítő budi :) hát nem csodálatos?! :D
4) 30kg-os bőrönddel és egy 5 kg-s kézipoggyásszal való utazást ezennel extrém sportnak nyilvánítom. főleg ha enschede összes kis utcáján végig kell húzni, mert itt az utak kövezettek, azaz nem egyenletes. bezzeg a bicikli utak.. na azok aztán tükör simára vannak betonozva. majdnem megszakadtam..

mivel a hétfői sulinapot ki kellett hagynom, azt mondták a többiek hogy beteg vagyok. olyan jól játszottam a beteget, hogy valójában is beteg lettem. beleéltem magam a szerepembe :D mondjuk ennek biztos van köze ahhoz is, hogy pénteken másfél órát álltam térdig érő hóban, minusz 40 fokban.. és beázott a cipőm.. (köszi P. :p )
Totyinkának és Bobynak grat a frissen átvett diplomájához, nem hittem volna hogy ezt megérjük. :D Majd vki menjen vissza kifizetni a pizzát :D és egyúttal keresse meg a katicás karkötőm :p

tegnap próbáltam magamhoz térni, nem jött össze :)

ma pedig suliban voltunk, ami azért volt vicces, mert ma megint leszúrtak minket. nem adtuk be a házit, mert mi azt hittük hogy péntekre kell. összeült a kupaktanács, hogy vajon mi baj lehet a magyar nebulókkal.. mondták hogy oldjuk meg közösen a problémát és hogy mindent meg lehet oldani csak törekedni kell rá.. :D 
mondtuk hogy nekünk az a bajunk, hogy van egy órarendünk ahova oda van írva három tanár, és sosem tudjuk ki jön be órára. megkérdeztük, honnan tudjuk hogy milyen óránk lesz.. itt jött egy egy órás körmondat, aminek a negyedénél elaludtam.. ott ébredntem fel, hogy right? :D okosan bólogattam, a többit meg majd meglátjuk..
viszont ma benn volt suliban a cukker fiú.. hjaj.. hát lányok.. annyir szia :D
délután próbálkoztam Zolinál, mondta, hogy mennek a városba császkálni, kértem hadd mennyek én is, közölte hogy ez olyan fiús móka.. aztán ennyiben maradtunk :)
juj, és kiderült hogy az itteni coffe shoppokban nincs süti, csak egyéb móka.. sütit csak amsterdamban lehet venni, úgyhogy kénytelen leszek sütni :D de nem merek rákeresni a neten, hátha lecsuknak :D jön az interpol aztan rám rúgják ezt a hatalmas ablakot éjszaka míg alszom, aztán lácra verve elvisznek vmi munkatárborba.. ennek nagy az esélye :D
hatalmas izgalmak, mi?!

nem nagyon van mit megosztani veletek most, ezt is csak azért írtam, mert már mindenki hiányolta a fergeteges írásaimat, sok volt a reklamálás.
mára ennyi.. kommenteljetek, nem nagyon van mit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr42966219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajutta 2009.02.25. 21:26:47

nah ezt adjátok össze! és tök véletlenül!! bibibiii!

hühh még jó h nagy No.! az a lényeg.. sok sok tibiszépség elférjen, AZÉRT!

kidddo 2009.02.25. 21:35:59

@ajutta: ezt csak én nem értem?! :D

rumors 2009.02.26. 15:37:15

@kidddo: asszem én se értem...

kidddo 2009.02.26. 17:53:21

@rumors: de még nem vagy biztos benne?! :D

ajutta 2009.02.26. 20:32:54

mit nem értetek ezen!?!?!?!
az a lényeg, hogy nagy legyen németország.. ugyanis neked nem tetszik, hogy nagy:P...
és! azért kell hogy nagy legyen, hogy sok sok tibiszerűszépség elférjen egy helyen... he?..

rumors 2009.02.26. 22:14:05

végülis, tök logikus... :D
asszem...
süti beállítások módosítása