friday night lights

 2009.02.27. 22:53

az első igazi péntek este itt.. (úgyértve igazi, hogy első nap ugyan péntek volt, de az más volt, mert első volt, aztán a következő pénteken már izgatott voltam a hazautat illetően, aztán otthon voltam pénteken) nem mondom hogy teljesen jól vagyok, talán nem is ez a legmegfelelőbb pillanat a blog írásra még kiborulok itt, aztán leesik a blog olvasottsága.. :)
napok óta csak esik, esik, esik és néha még szakad is az eső.. tiszta london..
néha úgy érzem itt még az idő sem jár. ma este elsétáltam a boltba, nem akartam igazából semmit venni, csak csinálni valamit. sétálgattam a szakdó esőben, a sötét, teljesen üres utcákon és azon gondolkodtam hogy hol az a 150 ezer ember aki elvileg itt él, és mit csinálnak ők itt? néha látni egy két embert az ablakokon át (általában passziánszozni.. komolyan itt mindenki azt tolja..) meg párat bicajozni.. és ennyi.  a lakásokban meg csak kutyák meg macskák élnek :D
különben meg igazán nincs okom panaszra, mert ma mondtam vkinek hogy még a tavaszmező utcában lakó kis.. hmm.. hogy fogalmazzon finoman az ember.. kis lurkók is hiányoznak. na, erre kaptam ezt a videót, azzal a szöveggel, hogy mindig velem lehessenek a boxos gyerekek:

http://index.hu/video/2008/06/21/matyas_teri_sziesztak/



Ma megint vicces napunk volt a suliban, mert mi megint nem voltunk rendesen felkészülve.. mi Tomival megegyeztünk, hogy mi azok vagyunk akik már belátták, hogy óráról órára ugyanaz történik, bőven elég ha két mondatot tudunk, I agree és You're right. :D 
A strategy órán múlt héten feladtak egy feladatot, hogy csináljuk meg, hellyel közzel meg is csináltuk, bementünk, és a pasi elkezdte magyarázni hogy mi is itt a feladat. de még akkor nem is látta mit csináltunk, ígyhát nem tudhatta, hogy mi hogy csináltuk meg. elment 45 perc arra hogy elmondja hogy a házi ami amúgy mára volt, az hogy is van, és feladta újra. Zolit megkérte olvassa fel amit a mi csapatunk (Zoli, a cuki holland, meg én) csináltunk. (mi a cuki hollanddal a nevünket írtuk rá és ennyi :$ ) felolvasta, okosan bólogatott mindenki, majd közölte, hogy nagyon jó, akkor jövö hétre.. és elmondta ugyanazt. úúú, úgy látom ez ragadós, mert én is már mióta ugyanazt ragozom itt. bocsi.. 
jövő héttől most már talán átlátjuk kicsit hogy mi is zajlik a suliban, és akkor majd talán jobban fel tudunk készülni az órákra is. egyenlőre könyvünk sincs, pedig már oldalak százait kéne olvasni.. az itteni rendszerre feltöltött anyagok fele meg valójában nálunk nem látszik, csak a tanárnál, hogy ő feltöltötte.. hogy hova.. azt a jóisten se tudja.. és az órarend pedig, amit már korábban említettem, úgy néz ki hogy minden órához oda van írva vagy három tanár neve, sose tudjuk ki jön be. ez egy ilyen kinder surprise dolog.. mondjuk majdnem mind1 ki jön be, mert mi tutira soha nem arra készültünk.. :) mókás.. dehát ez van.. 

Az elfelejtettem írni korábban, hogy a múlt héten jött egy levél az internacionale office-től, hogy fizessüki a szállást, két hónap plusz kaució, összesen 1170 euró. nem is láttam még ennyi pénzt.. nemhogy ki tudjam fizetni. én spec kiröhögtem a számlát és elkezdtem nézegetni a repjegyeket hazafele. :D ugyanis nem tudjuk ezt kifizetni, és ha nincs hol lakni.. na mind1.. ezt most ne ragozzuk. folyamatosan nézegetjük az albérleteket, de ez nem valami egyszerű itt. ha lenne hova már elköltöztünk volna, mert a 335 euro/ fős havi díj még tavalyi árfolyamon is kicsit vicces.. dehát ez van.
szóval ma bementünk az irodába, mondták is hogy na, megjött a hungarian delegáció? mondtuk hogy hát.. az van, hogy mi ezt nem tudjuk (és nem is akarjuk) kifizetni. egyrészt jó lenne ha a havidíj kevesebb lenne, másrészt a kaució.. 500 euró?! nemár.. most komolyan?! :D mondta a nő, hogy megérti, megérti, dehát nekik kell vmi biztosíték. valamit ki kell találni. első körben ajánlottuk neki a cipőnket meg az utazó táskákat. nevetett. legalább humora volt :D mondtuk hogy mi nagyon poor counrybú gyöttünk :) segítőkész volt, és mondta hogy jövőhétre megpróbál vmit intézni. én közben azon gondolkodtam, mit kérhetnek ezek tőlünk pénz helyett kauciónak, de komolyan. mikor a cipőnket ajánlottuk, sztem azt hitte viccelünk, de mit adhatnánk?! :D mondjuk nekem van néhány nagyon értékes bizsu ékszerem, talán beveszik zálogba :D és van pár visszaváltatlan sörös üvegünk. az is lehet kiküldenek minket a placcra füvet árulni :D

ma utána néztünk, hogy micsináljon az ember, ha mindenképp egy kis édességre vágyik itt. na, a neten talált recept alapján 6 órán át kell vajat főzni a fő alapanyagból majd abból sütni süteményt, de az is lehet hogy úgy megüli az ember gyomrát hogy két napig alszik tőle, mint egy ártatlan kis csecsemő. úgyhogy ezt a projektet jegeltük.  :D

na, mára talán ennyi..
hnap hs7 a gödörbe, mennyetek, fájdítsátok a szívem és majd mondjátok el milyen volt :)
addigis nézzétek meg milyen szép az új klippben a leendő férjem. 3 perc nettó krisztián. hát nem csodás?! :)

https://www.youtube.com/watch?v=87L1TVPTkJU

ennyit mára, kitti voltam. stop.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr48970792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legFerles 2009.02.27. 23:10:38

szeri :)
cuki kolival szemben lakó kisgyerekek :DDDD

kidddo 2009.02.27. 23:19:36

@legFerles: akik leköpnek, meg felrúgnak az utcán, megdobálják a pizza futárt és különböző brazil szappanopera szereplők nevein szólítanak.. hát nem édes?! :) egyem meg :D

2009.02.27. 23:21:47

harmadik:D
szia Timi:D

rumors 2009.02.27. 23:23:19

én nagyon rendi leszek, mert nem fogom fájdítani a szívedet: nem megyek el a gödörbe a hs7 koncertre. :D
ugye milyen überrendes vagyok? :D

amúgy meg kíváncsian várom mit adtok be végül zálogba kauciónak. :D

legFerles 2009.02.27. 23:23:58

szijjjjjjjjjaaa Nao:)

rumors 2009.02.27. 23:24:46

szia Nao bár tudom h ez nem nekem szólt :D

kidddo 2009.02.27. 23:25:25

@Nao: köszönjük nao hogy így hozzájárultál a kommenteléshez.. tényleg, sokat hozzá tettél a téma megvitatásához! :D
ja és még annyit, hogy én ezt estének nevezném ;)
@rumors: köszi :D de ettől valahogy nem jobb nekem :D de ha mégis elmész, hívj fel mobilon, hadd halljam én is :D

rumors 2009.02.27. 23:28:49

ez csak természetes ;)

rumors 2009.02.27. 23:39:36

@Nao: igen, akár magamra is vehettem volna, de én tudtam, hogy a másik Timinek szól, mivel én még nem írtam addig hozzászólást.

duzzzzzzzzzzz

rumors 2009.02.27. 23:56:52

blöööööööööö

:P

legFerles 2009.02.28. 00:00:13

Nao
ha itt vagy még
2006os kin kupa, emlékszem csináltál fotókat
volt egy fotó, amin kitti és én vagyunk
zöld póló...és szókés a hajam:D
na ha lennél oly kedves és utánanézel, jó volna, mert nincsen ezen kivül közös képünk kiddoval :)
köszcsi, puszcsi

legFerles 2009.02.28. 15:39:19

mármint szőkés, de azért köszi hogy így kiemelted:)
Jaj, és köszcsi h utánanézel. puszcsi

kidddo 2009.02.28. 18:46:49

@Nao: ez olyan rossz poén volt, hogy sztem fel kéne keresned arielt. vagy vmcs-t, ők tuti értékelnék. még egy ilyen és kitiltalak :p (L)

Steve01 2009.02.28. 20:19:40

Szia Kitti!Most épp az iwiw-en msn-ezünk, ide pedig kommentelek!Na milyen vagyok?:)
Én meg azt értékelném, ha vömöcs jönne már dolgozni.Bár inkább gyógyuljon meg rendesen.

kidddo 2009.02.28. 20:35:41

@Steve01: hát istenem.. tudom hogy nem bírsz nélkülem élni, még akkor is ha nem vallod be :p
vömöcs meg csak gyógyulgasson, te úgysem helyette dolgozol.

norway_baby 2009.02.28. 20:40:13

@Steve01: Steve! Iwiw-en msn-eztek!? Oh. :D
Vömöcs meg gyógyulgasson tényleg. :D

Steve01 2009.03.02. 11:58:19

@norway_baby: Igen, mi ilyet is bírunk.:)
Csaba már vasárnap dolgozott.Tehát úgy tűnik megmarad.:)
süti beállítások módosítása