Érdekel ez vkit?! :) Part I

 2009.03.21. 00:53

Na.. Mivel VMCS sokat nyaggatott a múltkor, hogy fényképezzek neki olyan termékeket, amiknek más neve van itt, mint otthon, vagy egyéb furcsa dolgokat.. hát eljött nap :) ma voltunk boltban így sikerült néhány képek elkapni, mivel nem nagyon szabad elvileg fotózni az üzletben. de azért lett néhány kép.. remélem van akit érdekel :)














Ez például otthon a Győri Édes, aki nem ismerné fel :)
Ezen a képen pl pont látszik az ár kiírás, ami nagyon megtévesztő tud lenni számomra, mivel nem írják oda a vesszőt, hogy most ez 1,29 vagy 12,9 és elég sokszor nem egyeértelmű..















Ezt csak érdekességképpen rakom fel, hogy lássátok, itt a boltban nem hűtőben tárolják a vajat, hanem simán a polcokon mint akármilyen más terméket.
















Becel - otthon Flóra Margarin.




























Coccolino öblítő ala hollandia. Amúgy a csomagolás, meg a design, meg minden teljesen ugyanolyan mint otthon, csak máshogy hívják.




























Elséve sampon Elvive-re keresztelve. Szintén minden ugyanolyan mint otthon, csak a neve más.















Az én személyes kedvencem.. TAKSI. szerintetek ez mi?! :) elárulom.. nem mosópor :D ez vmi üdítő. még nem mertük megkóstolni. félek hogy habzana a szám tőle :D



























Holland Import sör.. ennyi :D kreatív név.. Viszont legalább olcsó, és egész jó íze van.














Ezt meg csak azért, mert sztem elég vicces.. tuti ez is valami amerikából jött hülyeség.. csokidarát szórnak a kenyérre, aztán tolják az arcba.. biztos finom.. pff.. :)

Mára ennyi.. mert amúgy nagyon sok mondanivaló lenne... de nem akarom rabolni a drága időtöket, majd hnap jön a heti összefoglaló :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hellokitti.blog.hu/api/trackback/id/tr941015436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láázlo 2009.03.21. 03:35:08

Eslő
végre újra én vagyok a világ ura:D

majd holnap elolvasom amúgy, mert most nagyon fáj a fejem:S

norway_baby 2009.03.21. 10:44:55

Mennyit gondolkoztál ezen a címen? :D
A csoki darás nyavalya meg sztem nagyon szar. :P

ajutta 2009.03.21. 14:31:07

@norway_baby: várd ki a végét, még úgyis átkeresztelni a címet:)

kidddo 2009.03.21. 14:36:18

@ajutta: te télleg nem tudsz már magyarul..
miért keresztelném át különben is?! :O
mibajotok van a címmel?

ajutta 2009.03.21. 17:04:08

@kidddo: most mivan??? mi az ami nem helyes a mondatomban?????:O

kidddo 2009.03.21. 18:34:00

@ajutta: hat ez az.. mar eszre sem veszed.. "még úgyis átkeresztelni a címet"

ajutta 2009.03.21. 19:10:27

@kidddo: ebben mi a hiba?? hogy lene helyes???????:O

kidddo 2009.03.21. 19:20:55

@ajutta: hát sztem átkereszteli.. nem átkeresztelni.. de te tudod..

ajutta 2009.03.22. 11:33:23

@kidddo: oké anyu! mindent értek ;) hülye vagyok:)

kidddo 2009.03.22. 11:52:18

@ajutta: semmi baj kislányom, azért küldtünk külföldre apáddal, hogy okosodj :D
apáddal aki nemtom ki :D

rumors 2009.03.23. 09:26:08

Látom megint jó irányba ment el a kommentelés. :D Szegény Jutti :)

Kicsit el vagyok maradva a blogolvasásokkal, mert nem voltam gépközelben hétvégén, szóval én most egyszerre kettőt is olvastam. Teccikes. Tökjó h végre van cangád. :) És a boltos képek is jók. :)

Na most átnézek a másik két emberke blogjára is, őket se hanyagolom el. :D

kidddo: remélem az én írásomban nem találtál hibát. :P (a "teccikes" szó nem játszik :D )

SzBoglakra 2009.03.24. 15:19:53

Szia!

Fúúj a TaKsi-ből nehogy igyatok annyira durván néz ki!!! (vagy benzines kanna, vagy mosópor ahogy mondod!)

Pusssz:)

kidddo 2009.03.24. 15:54:15

T A K S I az igazi!
süti beállítások módosítása